Hoe smaakt whey wel lekker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe smaakt whey wel lekker

Ik doe altijd 25/30 gram vanille whey met melk of water na het trainen en vind het nooit lekker iemand een recept(je) waarmee het wel lekker smaakt ps. verkopen ze ook dextrose bij albert heijn :P

Originally posted by henk33 View Post
    Ik doe altijd 25/30 gram vanille whey met melk of water na het trainen en vind het nooit lekker iemand een recept(je) waarmee het wel lekker smaakt ps. verkopen ze ook dextrose bij albert heijn :P
    Hoeveel ml vocht voeg je toe?
    Hoeveel whey bevat je product per 100 gram?

Ja hoor bij AH verkopen ze ook dextrose, van Zonnatura.

Comment

Ik heb nu een pot van 400 gram van isolate maar weet eigenlijk niet zeker of het wel dextrose is haha, ik gooi in een maat beker die 30 gram whey erin en dan tot de 500 ml melk erbij en tot 600 ml water erbij en dan mixen met de mixer, per 100 gram 90 gram eiwit

Comment

Ik zou het eens met 250ml melk of water doen.
        Tenzij je de shake niet lkkr vind smaken.
        Als je een zoetkauwer bent meschien een schepje suiker erin.
        Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Originally posted by henk33 View Post
          Ik heb nu een pot van 400 gram van isolate maar weet eigenlijk niet zeker of het wel dextrose is haha, ik gooi in een maat beker die 30 gram whey erin en dan tot de 500 ml melk erbij en tot 600 ml water erbij en dan mixen met de mixer, per 100 gram 90 gram eiwit
          Gebruik eens wat minder vloeistof, 30 gram met ± 200 ml melk is voldoende.
          Als je er dextrose bijvoegd moet het geheel zoeter gaan smaken, heeft jou dextrose geen zoete smaak! Dan heb je waarschijnlijk maltodextrine en mis je de insuline piek, na je training....

Comment

wat is dan het verschil tussen Whey Protein isolate en Whey Protein instant ?
            Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

andere smaak nemen want vanille is ook niet te raggen.
              Je kan ook als je een blender hebt een banaan of ander fruit erdoor gooien dan word de smaak wel lekker.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

whey lekker, nou nee, neus dicht wegdrinken. ah zal wel verkopen zal ongetwijfeld ook wel zonatura zooi hebben

Comment

Wei kan echt wel lekker zijn hoor. Vanille van mr Bf was echt wel goed te hachelen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    whey lekker, nou nee, neus dicht wegdrinken. ah zal wel verkopen zal ongetwijfeld ook wel zonatura zooi hebben
                    Wat een bull.... even wat meer geld uitgeven aan bijv. Stacker W en je hebt echt super whey die o.a. erg goed smaakt...

Comment

umms
                      syntha-6 (BSN)
                      optimum (optimum nutrition)
                      probolic-sr (mwaah) (MHP)
                      musclemilk (Cytosport)
                      elite whey (dymatize)
                      infusion (SAN)

kom ff niet snel op wat anders
                      maar dit zijn allemaal A-merken

Comment

Heb thuis van ON de chocolade wei staan (rocky roads ofzo), echt chemische rotzooi. Van Syntha6 zijn alle smaken die ik heb gehad echt dodelijk (volgens mij heb ik ze allemaal gehad, niet alles in bussen he, aantal testertjes).
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik doe zelf 3 schepjes whey en 250ml halvolle melk.. Persoonlijk vind ik dit best lekker.. heb het ook eens met water geprobeerd.. dat vond ik minder... Doe je je whey wel in een mixer? Anders hou je altijd een beetje klonten erin.. dat is idd niet lekker..
                          1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

koop whey van sinta 6, aardbeismaak... ik had deze van sakurakilla gekregen en dronk het eigenlijk iedere dag een keer of 3 puur omdat ik het zo lekker vond. Laat in de avond heb je er natuurlijk niks aan maar shaken met wat koud melk en je hebt een heerlijk drankje!

Comment

De smaken van MDY vind ik heerlijk. Wat ik nog wel eens een keer wil proberen zijn de smaken van Gourmet whey. Een belgische leverancier dacht ik...
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X