Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.
Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.
sorry, voor de onduidelijkheid.. IK hebt me totaal nog niet voorgesteld. Ik ben geen beginner. Ik ben nu zo ongeveer 1,5 tot 2 jaar hard aan het fitnessen 4 a 5 x per week. Ik heb al verschillende eetschema en trainschema's gehad, en hieruit mn eigen schema's opgesteld.
met een PWO bedoel ik een Post Workout, aangezien je onder een PWO ook een PRE workout kunt verstaan. Iemand misschien nog enige ervaringen met een van deze producten ??
Vreemd voor een ervaren sporter om beginnersvragen te stellen...
heeft nix te maken met beginnersvragen, k heb tot op heden nog geen andere producten dan een weightgainer gebruikt(dit omdat ik het niet zo had op supplementen). En zou graag van mensen op dit forum willen weten wat hen ervaringen zijn met andere producten.
HMB doet niet veel meer bij gevorderden. Als je echt een nieuw supplement wilt toevoegen dat werkt neem je creatine. Zoek dat maar eens op op het forum, genoeg informatie . Verder zijn BCAA's, arginine, glutamine, multivitaminen, ... goed. Goeie weightgainers hebben hier meestal wel een portie van. Maar om te beginnen met supps: creatine!
kwa pwo kan je dan je creatine product nemen, bv 'BSN NO-xplode' dan heb je je snelle koolhydraten, caffeine, arginine, ... voor een super training af te leveren. Anders gewoon snelle koolhydraten en 20gr wei-eiwitten voor de training.
sorry, voor de onduidelijkheid.. IK hebt me totaal nog niet voorgesteld. Ik ben geen beginner. Ik ben nu zo ongeveer 1,5 tot 2 jaar hard aan het fitnessen 4 a 5 x per week. Ik heb al verschillende eetschema en trainschema's gehad, en hieruit mn eigen schema's opgesteld.
met een PWO bedoel ik een Post Workout, aangezien je onder een PWO ook een PRE workout kunt verstaan. Iemand misschien nog enige ervaringen met een van deze producten ??
Ah, dan praten we al meteen anders Tja, ben er geen voorstander van; maar als je moet kiezen klinkt de PWO beter qua samenstelling. Neemt niet weg dat papier geduldig is
Vindt het alleen nogal aan de prijs..
Ah, dan praten we al meteen anders Tja, ben er geen voorstander van; maar als je moet kiezen klinkt de PWO beter qua samenstelling. Neemt niet weg dat papier geduldig is
Vindt het alleen nogal aan de prijs..
hehe, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben voor de PWO gegaan, hierin zit zowel een samenstelling van een gainer, creatine, glutamin en een d-glucose complex. Jullie horen in deze topic nog wel hoe de PWO bevallen is.
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment