Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.
Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.
sorry, voor de onduidelijkheid.. IK hebt me totaal nog niet voorgesteld. Ik ben geen beginner. Ik ben nu zo ongeveer 1,5 tot 2 jaar hard aan het fitnessen 4 a 5 x per week. Ik heb al verschillende eetschema en trainschema's gehad, en hieruit mn eigen schema's opgesteld.
met een PWO bedoel ik een Post Workout, aangezien je onder een PWO ook een PRE workout kunt verstaan. Iemand misschien nog enige ervaringen met een van deze producten ??
Vreemd voor een ervaren sporter om beginnersvragen te stellen...
heeft nix te maken met beginnersvragen, k heb tot op heden nog geen andere producten dan een weightgainer gebruikt(dit omdat ik het niet zo had op supplementen). En zou graag van mensen op dit forum willen weten wat hen ervaringen zijn met andere producten.
HMB doet niet veel meer bij gevorderden. Als je echt een nieuw supplement wilt toevoegen dat werkt neem je creatine. Zoek dat maar eens op op het forum, genoeg informatie . Verder zijn BCAA's, arginine, glutamine, multivitaminen, ... goed. Goeie weightgainers hebben hier meestal wel een portie van. Maar om te beginnen met supps: creatine!
kwa pwo kan je dan je creatine product nemen, bv 'BSN NO-xplode' dan heb je je snelle koolhydraten, caffeine, arginine, ... voor een super training af te leveren. Anders gewoon snelle koolhydraten en 20gr wei-eiwitten voor de training.