HMB of PWO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HMB of PWO

Er zit tussen deze 2 producten, natuurlijk een groot verschil. Maar wat kun je nou het best gebruiken als je progressie wilt zien in je resultaten ??

alvast bedankt!!

greetzz..

Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

HMB is wel een goed beginners supplement Erik. Volgens M&F reageren beginners hier explosief op. Uiteraard dient het voedingschema ook te kloppen!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Het best gebruiken? Voorlopig nog geen van twee, éerst zorgen dat je eetschema goéd is en je trainingen op orde. Dan zie je al meer dan genoeg progressie. Niet meteen aan de snufjes en poedertjes, heb je niks aan imo.

sorry, voor de onduidelijkheid.. IK hebt me totaal nog niet voorgesteld. Ik ben geen beginner. Ik ben nu zo ongeveer 1,5 tot 2 jaar hard aan het fitnessen 4 a 5 x per week. Ik heb al verschillende eetschema en trainschema's gehad, en hieruit mn eigen schema's opgesteld.

met een PWO bedoel ik een Post Workout, aangezien je onder een PWO ook een PRE workout kunt verstaan. Iemand misschien nog enige ervaringen met een van deze producten ??

Comment

PWO ken ik niet.

HMB zou ik gebruiken icm creatine dan heeft het wel effect.
          Who's the Chef

Comment

thnx voor de reactie's, hier op deze link kun je iets meer vinden over PWO en de eventuele werking ervan.

PWO45 Post Workout Passionfruit/Orange, 45 minuten om jouw training om te zetten in resultaat!

Comment

Vreemd voor een ervaren sporter om beginnersvragen te stellen...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Vreemd voor een ervaren sporter om beginnersvragen te stellen...

heeft nix te maken met beginnersvragen, k heb tot op heden nog geen andere producten dan een weightgainer gebruikt(dit omdat ik het niet zo had op supplementen). En zou graag van mensen op dit forum willen weten wat hen ervaringen zijn met andere producten.

in mijn optiek is hier niets vreemd aan..

Comment

HMB doet niet veel meer bij gevorderden. Als je echt een nieuw supplement wilt toevoegen dat werkt neem je creatine. Zoek dat maar eens op op het forum, genoeg informatie . Verder zijn BCAA's, arginine, glutamine, multivitaminen, ... goed. Goeie weightgainers hebben hier meestal wel een portie van. Maar om te beginnen met supps: creatine!

kwa pwo kan je dan je creatine product nemen, bv 'BSN NO-xplode' dan heb je je snelle koolhydraten, caffeine, arginine, ... voor een super training af te leveren. Anders gewoon snelle koolhydraten en 20gr wei-eiwitten voor de training.
                  Last edited by RoAX; 29-07-2008, 14:42.

Comment

Originally posted by dubbelfris-o View Post
                    sorry, voor de onduidelijkheid.. IK hebt me totaal nog niet voorgesteld. Ik ben geen beginner. Ik ben nu zo ongeveer 1,5 tot 2 jaar hard aan het fitnessen 4 a 5 x per week. Ik heb al verschillende eetschema en trainschema's gehad, en hieruit mn eigen schema's opgesteld.

met een PWO bedoel ik een Post Workout, aangezien je onder een PWO ook een PRE workout kunt verstaan. Iemand misschien nog enige ervaringen met een van deze producten ??
                    Ah, dan praten we al meteen anders Tja, ben er geen voorstander van; maar als je moet kiezen klinkt de PWO beter qua samenstelling. Neemt niet weg dat papier geduldig is
                    Vindt het alleen nogal aan de prijs..
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Ah, dan praten we al meteen anders Tja, ben er geen voorstander van; maar als je moet kiezen klinkt de PWO beter qua samenstelling. Neemt niet weg dat papier geduldig is
                      Vindt het alleen nogal aan de prijs..

hehe, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben voor de PWO gegaan, hierin zit zowel een samenstelling van een gainer, creatine, glutamin en een d-glucose complex. Jullie horen in deze topic nog wel hoe de PWO bevallen is.

bedankt voor de reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X