Bij deze mijn tweede post
(eerste was ff voorstellen)
Ik train al 6 jaar, heb al uren gediscussieerd over voeding en suplementen edm, maar ben zo nu en dan de pedalen kwijt.
ik nog steeds vragen omtrent voeding/supplementen.
1/ wat neem je vlak na de training? (weightgainers/koolhydraten of eiwitten?)
Klopt het dat je eerst koolhydraten moet innemen en pas een half uur later eiwitten?
2/ wanneer gebruik je creatine? (Nog nooit geprobeerd), een half uur voor de training?
3/ wat met aminozuren; het type capsules dat je 3x daags moet innemen
(ook geen ervaring mee)
Ik wil vooral niet de volgende jay cutler worden, maar besef dat inname van extra eiwitten, bcaa,... wel nodig is.
Bovendien wil ik niet mijn hele budget spenderen aan alle mogelijke suplmeneten van alle mogelijke merken (gebruik tot nu toe performance)
Ik geraak er niet meer uit...
Iemand die het abc kort kan schetsen?
(eerste was ff voorstellen)
Ik train al 6 jaar, heb al uren gediscussieerd over voeding en suplementen edm, maar ben zo nu en dan de pedalen kwijt.
ik nog steeds vragen omtrent voeding/supplementen.
1/ wat neem je vlak na de training? (weightgainers/koolhydraten of eiwitten?)
Klopt het dat je eerst koolhydraten moet innemen en pas een half uur later eiwitten?
2/ wanneer gebruik je creatine? (Nog nooit geprobeerd), een half uur voor de training?
3/ wat met aminozuren; het type capsules dat je 3x daags moet innemen
(ook geen ervaring mee)
Ik wil vooral niet de volgende jay cutler worden, maar besef dat inname van extra eiwitten, bcaa,... wel nodig is.
Bovendien wil ik niet mijn hele budget spenderen aan alle mogelijke suplmeneten van alle mogelijke merken (gebruik tot nu toe performance)
Ik geraak er niet meer uit...
Iemand die het abc kort kan schetsen?
Comment