trainen zonder eiwittenshakes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pirre View Post
    Een vrije mengeling (tot het volume van 1,5 Duvel-glas) van ongezoete rijst- of havermelk, 4 soeplepels met een torentje vers gemalen noten, platte kaas 0%, yoghurt 0%, 2 scheppen whey-gainer, vers fruit en/of 5 gewelde bio-abrikozen. Schol!
    Die bio-abrikozen zijn toch wel ongezwaveld hé....

En die 0% van de kwark en de yogurt waar staat die voor?

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Die bio-abrikozen zijn toch wel ongezwaveld hé....

En die 0% van de kwark en de yogurt waar staat die voor?

Vetloos !!!
      En wat de zwavel in de bio-abrikozen betreft ... 0%

Comment

Vetloos !!!
        En wat de zwavel in de bio-abrikozen betreft ... 0%
        Waarom vetloos?
        Je wilt aankomen en daar heb je ook vet bij nodig.

Weet je ook hoe je kunt zien of je ongezwavelde abrikozen gebruikt?

Comment

Waarom vetloos?
          Je wilt aankomen en daar heb je ook vet bij nodig.

Weet je ook hoe je kunt zien of je ongezwavelde abrikozen gebruikt?
          Aankomen en DIK worden is wel een groot verschil! Ik wordt binnenkort 50 en wil geen pens en twee vetrollen aan mijn flanken Te véél vet is trouwens nèrgens goed voor, toch?

En ... Bio (abrikozen, rozijnen etc.) is ALTIJD ongezwaveld! Een aanrader trouwens.

Comment

Aankomen en DIK worden is wel een groot verschil! Ik wordt binnenkort 50 en wil geen pens en twee vetrollen aan mijn flanken Te véél vet is trouwens nèrgens goed voor, toch?

En ... Bio (abrikozen, rozijnen etc.) is ALTIJD ongezwaveld! Een aanrader trouwens.
            Je kunt aankomen in spiermassa, of je komt aan in vet. Teveel verzadigd vet is inderdaad niet goed.
            Maar als je wel een whey-gainer gebruikt en abrikozen en je traint niet, dan worden die koolhydraten echt wel omgezet in lichaamsvet....

Comment

Je kunt aankomen in spiermassa, of je komt aan in vet. Teveel verzadigd vet is inderdaad niet goed.
              Maar als je wel een whey-gainer gebruikt en abrikozen en je traint niet, dan worden die koolhydraten echt wel omgezet in lichaamsvet....
              Trainen doe ik dus ook (uiteraard) - anderhalf jaar nu en vrij intens -maar spieropbouw lukt toch niet echt zoals ik het zou willen. Dat zal de leeftijd wel zijn zeker? Al met al klaag ik niet, want gisteren op het strand nog 40-ers gezien met een lijf waar ik me voor zou schamen!

Comment

Een vrije mengeling (tot het volume van 1,5 Duvel-glas) van ongezoete rijst- of havermelk, 4 soeplepels met een torentje vers gemalen noten, platte kaas 0%, yoghurt 0%, 2 scheppen whey-gainer, vers fruit en/of 5 gewelde bio-abrikozen. Schol!
                Jakke vroeg of het zonder eiwitshakes kon,niet zonder gainershakes.(dit enkel om misverstanden te vermijden)
                Die haver melk die je er trouwens bijkapt,zit dat niet vol snelle suikers?
                getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                  Jakke vroeg of het zonder eiwitshakes kon,niet zonder gainershakes.(dit enkel om misverstanden te vermijden)
                  Die haver melk die je er trouwens bijkapt,zit dat niet vol snelle suikers?
                  Ja, sorry, ik ben een beetje afgeweken, maar het is mij ook wel om de noodzakelijke eiwitten te doen. Vandaar de extra veel kaas + yoghurt.

Havermelk bevat enkel water+haver+zonnebleomolie - alles bio uiteraard -zonder enige andere toevoeging! Ook lekker én gezond om zo te drinken!

Comment

Eén shake niet, maar ik neem er al twee zware van een halve liter én ik eet nog steeds 4x dag! Je weet niet hoe een ectomorf kan afzien
                    als jij een ecto ben zou ik toch proberen om vaker te eten als 4x per dag (overigens zou ik dit zoiezo doen ecto of niet)
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

kent iemand de glycemische waarde van havermelk?Ik ken het eigenlijk niet.Duur?
                      getting back in shape...

Comment

kent iemand de glycemische waarde van havermelk?Ik ken het eigenlijk niet.Duur?
                        staat hier iets? :Glycemische index - low carb

Havermelk 1 L -bio- - €2.25 : Zen Cart!, ecoshop online warenhuis
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Nee,niks te vinden,heb ook al het net afgespeurd maar heb er niks van gevonden.
                          THX
                          getting back in shape...

Comment

Nee,niks te vinden,heb ook al het net afgespeurd maar heb er niks van gevonden.
                            THX
                            Sorry voor mijn late reactie ...
                            Hieronder de gegevens op de verpakking van de havermelk. Prijs: ca. 2,8 €/L
                            (Carrefour in Frankrijk! - Prijs kan uiteraard schommelen volgens land). Ook ALTIJD verkrijgbaar in de Natuurwinkel.
                            184 kJ - 44 kcal
                            Protéines: 0,8
                            Glucides: 7 (suikers 2,9 - lactose 0)
                            Vetten: 1,4 ( saturés 0,2 - mono insat 0,35 - poly insat 0,85 - chol 0)
                            Vezels: 0,5
                            Sodium: 0,037 g (0,1 g zout)

Comment

Sorry voor mijn late reactie ...
                              Hieronder de gegevens op de verpakking van de havermelk. Prijs: ca. 2,8 €/L
                              (Carrefour in Frankrijk! - Prijs kan uiteraard schommelen volgens land). Ook ALTIJD verkrijgbaar in de Natuurwinkel.
                              184 kJ - 44 kcal
                              Protéines: 0,8
                              Glucides: 7 (suikers 2,9 - lactose 0)
                              Vetten: 1,4 ( saturés 0,2 - mono insat 0,35 - poly insat 0,85 - chol 0)
                              Vezels: 0,5
                              Sodium: 0,037 g (0,1 g zout)
                              Slechts 7kh,had er eigenlijk meer verwacht.
                              getting back in shape...

Comment

Volgens mij kun je als je ecto bent het beste eerst je lichaam uithongeren. Heel weinig eten, en weinig maaltijden per dag. Op die manier gaat je lichaam denken dat er niet genoeg voedsel is en gaat zo zuiniger om met dat wat er binnenkomt. Daarna kun je langzaam opbouwen naar grotere maaltijden om zo meer kcal binnen te krijgen en te houden (dus dat ze niet meteen weer verbrand worden).

Als je vaker per dag gaat eten gaat je energieverbruik alleen maar nog verder omhoog en wordt bijkomen nog lastiger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X