eiwitten of whey gainer??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten of whey gainer??

Beste mensen ik wil een beetje aan massa en kracht toekomen maar niet echt fors. ben nu 186m en weeg 87kg.
    Voor massa heb ik whey gainers geprobeerd alleen de meeste trek ik niet, wordt misselijk of moet direct de wc in. Probeer nu al vijf maanden van alles uit smaakjes / met en zonder melk. Soms gaat het een paar dagen goed en dan weer verkeerd.

Nu gebruik ik sinds 1,5 mnd alleen eiwitten drie shakes per dag (ochtend, 1hr voor trainen en direct na trainen / voor en na trainen ook nog extra BCAA capsules) o.b.v. 2gr per kilo. Echter merk geen verschil ik krachttoename of groei.

Wie kan me adviseren wat doe ik verkeerd.

Jerry

In het begin werd ik zelf ook misselijk van de whey shakes, dat kwam achteraf omdat ik teveel ineens nam... was soms wel een uur misselijk na het nemen van de shake !

Toen heb ik hem verdeeld in 2x en was ik niet meer misselijk, dus ik zou zeggen probeer het eens uit !

Comment

eet je wel goed? want je kan wel veel shakes nemen maar als je voeding niet goed is heb je er nog niet veel aan. Shakes zijn aanvullingen, geen vervangers
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by SOSTHEMASTER View Post
        Beste mensen ik wil een beetje aan massa en kracht toekomen maar niet echt fors. ben nu 186m en weeg 87kg.
        Voor massa heb ik whey gainers geprobeerd alleen de meeste trek ik niet, wordt misselijk of moet direct de wc in. Probeer nu al vijf maanden van alles uit smaakjes / met en zonder melk. Soms gaat het een paar dagen goed en dan weer verkeerd.

Nu gebruik ik sinds 1,5 mnd alleen eiwitten drie shakes per dag (ochtend, 1hr voor trainen en direct na trainen / voor en na trainen ook nog extra BCAA capsules) o.b.v. 2gr per kilo. Echter merk geen verschil ik krachttoename of groei.

Wie kan me adviseren wat doe ik verkeerd.

Jerry
        Moeilijk een oordeel over te geven zonder de rest te weten, zoals

- wat is je totale calorieinname
        - eet je voldoende vet (ivm T aanmaak)
        - hoe train je
        - enz.

Je kan wat eiwit aangaat wel goed zitten, maar als je in totaal te weinig calorieen binnen krijg, te weinig vet consumeert of verkeerd train dan zal dat geen enkel positief effect hebben (in de zin van spiermassa winst)
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

voor kracht zou je keer creatine kunnen proberen. en gewoon is een heel ander schema gaan doen. wat doe je nu? 4x8 oid, ga bv weer keer lekker pyramide doen 10-8-6-4 oid lekker je max verleggen.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
            Moeilijk een oordeel over te geven zonder de rest te weten, zoals

- wat is je totale calorieinname
            - eet je voldoende vet (ivm T aanmaak)
            - hoe train je
            - enz.

Je kan wat eiwit aangaat wel goed zitten, maar als je in totaal te weinig calorieen binnen krijg, te weinig vet consumeert of verkeerd train dan zal dat geen enkel positief effect hebben (in de zin van spiermassa winst)
            - Qua calorieen zit ik rond de 2200 - 2500 per dag als ik echt goed eet.
            - Vet ja dat wisselt, weet ik eigenlijk niet moet dat ff checke ga het bijhouden
            - Ik train 5x per week volgens schema sportschool

Dag 1 schouders (4 oefeningen 10,8,8,6 herhalingen per oefening)
            Dag 2 rug (4 oefeningen 10,8,8,6 herhalingen per oefening)
            Rust
            Dag 3 Borst (4 oefeningen 10,8,8,6 herhalingen per oefening)
            Dag 4 benen (4 oefeningen 10,8,8,6 herhalingen per oefening)
            om de dag triceps en biceps (3 oefeningen 10,8,8,6 herhalingen)
            Dag 5 Cardio en extra shouder of rug

Comment

2200kcal als je ECHT GOED eet omg...is dit een grap ofzo

ga eens 3500 eten ofzo. en ga DAN pas kijken naar supplementen.
              Last edited by MacB; 27-08-2008, 16:11.

Comment

Originally posted by MacB View Post
                2200kcal als je ECHT GOED eet omg...is dit een grap ofzo

ga eens 3500 eten ofzo. en ga DAN pas kijken naar supplementen.
                En ga behoorlijk trainen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  En ga behoorlijk trainen.

oke thnx ga dan in ieder geval eetpatroon/hoeveelheid aanpassen.
                  Wat bedoel je met behoorlijk trainen, ander schema? meer oefeningen?

Comment

Ik bedoel daarmee dat je eens op het board moet rondspeuren voor een behoorlijk schema. Het schema dat je nu hanteert is namelijk slecht.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X