Snel resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel resultaat

Hallo allemaal, ik ben net nieuw op het forum en heb een vraagje. Ik ben pas begonnen met trainen, maar ik zou eigenlijk ook voedingssupplementen willen gebruiken om sneller spiermassa op te bouwen en dus ook sneller zichtbaar resultaat te hebben maar ik heb daar niet echt veel verstand van dus wat zouden jullie mij aanraden?

Ben 1m80 groot en weeg 74 kg

Heej welkom.

Het eerste jaar dat je traint zou ik er gewoon voor zorgen dat je een goed voedingsschema en trainingsschema hebt, dan kun je cker wel 15 kilo pakken

Comment

zoals al gezegt word niet nodig genoeg gain in de eerste 2 jaar
      belangrijkste:
      eten
      training
      rust
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ah dus als ik proteïneshakes zou drinken zou het niet echt verschil uitmaken? En dan had ik nog een vraag ; Wat zijn de eerste veranderingen die je zal zien aan je lichaam? Hoe kan je dus zien dat je spiermassa aan 't bijkomen bent?

Comment

aan de lijnen, komen lichte lijnen in je armen zoals je triceps
          en die lijnen worden steeds zichtbaarder, en groter op een gegeven momend
          de tijd zal het je leren
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            de tijd zal het je leren
            Je bedoelt je aders dan? Of de spieren zelf?

Comment

haha de spieren bedoel ik ja
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Tiziano View Post
                Ah dus als ik proteïneshakes zou drinken zou het niet echt verschil uitmaken? En dan had ik nog een vraag ; Wat zijn de eerste veranderingen die je zal zien aan je lichaam? Hoe kan je dus zien dat je spiermassa aan 't bijkomen bent?
                proteinshakes laten je niet sneller groeien dan een bak kwark...zegt genoeg toch?

haha de spieren bedoel ik ja
                ja, maar meestal duurt het wel een paar maanden voor je zelf verschil ziet hoor.

Originally posted by nickydebeer View Post
                Heej welkom.

Het eerste jaar dat je traint zou ik er gewoon voor zorgen dat je een goed voedingsschema en trainingsschema hebt, dan kun je cker wel 15 kilo pakken
                nou nou 15kg....misschien als je 7kg vocht en vet erbij rekent.

Originally posted by Tiziano View Post
                Hallo allemaal, ik ben net nieuw op het forum en heb een vraagje. Ik ben pas begonnen met trainen, maar ik zou eigenlijk ook voedingssupplementen willen gebruiken om sneller spiermassa op te bouwen en dus ook sneller zichtbaar resultaat te hebben maar ik heb daar niet echt veel verstand van dus wat zouden jullie mij aanraden?

Ben 1m80 groot en weeg 74 kg
                als je dit soort vragen nog moet stellen kan je sowieso beter geen supplementen nemen. Ga je eerst inlezen over voeding en training (waar je al minimaal een aantal maanden mee bezig bent) en dan pas beetje de supplementen theorien bestuderen. Als je het goed hebt gedaan kan je dan gewoon zelf beslissen welke supps je nodig hebt.

Al kan visolie en een multivitamine nooit kwaad

Comment

Zou de sups nog maar even laten voor wat het is.

Whey shake's kunnen altijd voor de goede amino's.

Hoe je het ziet... mhmm..
                  Zelf zie je het niet echt, je zou foto's kunnen maken om het half jaar en maten opnemen.
                  Who's the Chef

Comment

de tijd zal het je leren
                    Ja inderdaad. Daar begint het. Daarna worden ze steeks groter en strakker. Moet je wel een beetje droog staan, natuurlijk.
                    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

je weegt zonder enige training al 4 kilo meer dan mij, ga lekker trainen en goed eten kan je al flink veel mee pakken

Comment

Kortom, Vretenn als een gek, maar let wel op dat je gezond eet, en bereken eerst ff je behoefte aan Kcal, KH, Eiwitten !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X