Aminozuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aminozuren

Heeft iemand hier ervaring met Aminozuren?

Ik sport 4 x per week, zorg voor voldoende eiwitten en eet mij helemaal suf.

Gisteren op de sportschool gaf iemand mij de tip dit te gebruiken.

Ik heb laatst te horen gekregen dat wanneer je een goede wheyshake hebt en deze 2 a 3 keer per dag neemt, je eigelijk geen aminos nodig hebt. deze zitten ook in de shakes.
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

eiwitten worden omgezet naar amino's.
      Who's the Chef

Comment

Ben weer wat wijzer geworden, dus als men voldoende eiwitten eet (voor mij zón 250 gram per dag / weeg 78 kg ) is dit overbodig

Comment

Ik neem twee Amino 1500 direct voor/na de training. Denk dat ik prima zonder kan, maar snelle opname dus dat is mooi meegenomen.

Comment

Ik denk niet dat 3gram aan aminozuren echt uit zal maken.

Ik zit trouwens eens te kijken en vind wat Amino 1500 aangaat hetvolgende (ik weet niet of het dezelfde zijn als die jij gebruikt)

Amino Pro, Snelle spieropbouw en herstel van de spieren!
            Ingrediënten
            Samenstelling per 3 tabletten:

Di- en tripeptiden gebonden aminozuren 4500 mg

Betekend dus dat het GEEN vrije aminozuren zijn, maar gewoon een hydrolisaat in een capsule. Als ik dan kijk dat ze voor 150caps (=225gr) € 25,- vragen, dan vind ik dat knap duur voor een hydrolisaat
            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
              Ik denk niet dat 3gram aan aminozuren echt uit zal maken.

Ik zit trouwens eens te kijken en vind wat Amino 1500 aangaat hetvolgende (ik weet niet of het dezelfde zijn als die jij gebruikt)

Amino Pro, Snelle spieropbouw en herstel van de spieren!
              Ingrediënten
              Samenstelling per 3 tabletten:

Di- en tripeptiden gebonden aminozuren 4500 mg

Betekend dus dat het GEEN vrije aminozuren zijn, maar gewoon een hydrolisaat in een capsule. Als ik dan kijk dat ze voor 150caps (=225gr) € 25,- vragen, dan vind ik dat knap duur voor een hydrolisaat
              een tip!

zoals op de afdeling supplementen al vermeld staat is dat ze bij de Tuinen 50% korting hebben. Ze verkopen hier ook aminozuren, laatste keer dat ik er was hadden ze amino 1500 voor €12,- ofzoiets..

Comment

eiwitten worden omgezet naar amino's
                een eiwit bestaat uit een keten van aminozuren

Comment

gewoon je shakies nemen
                  je kip met rijst
                  je kwartie
                  brood met kipfilee
                  dan heb ej geen amino nodig
                  ik heb het nog nooit gehad vind nergens op slaan
                  want als je goeie shake hebt zit het er al beetje bij in

Comment

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...oor-big-r.html
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Wisselende meningen en er zit allemaal wel wat in! Maar goede voeding is de basis.

Soms na een nachtdienst neem ik ze in maar das puur uit gemak. Mijn voeding is het belangrijkst en benut ik de eiwitten uit vele soorten bronnen, o.a. ei, vis , kip, shake, vlees (voornamelijk rund) kaas, kwark et cetera...

Maar ik denk dat het nut ervan afhankelijk is van je voedingspatroon en zolang je portomonnee het toelaat.

Opzich wel goed spul die amino's. Ik heb ze iig wel altijd in huis staan.

Het is een aanrader maar zoals vele zeggen, goed op je voeding zitten! Das het uitgangspunt.
                      Hijs fijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X