Dodelijke Whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dodelijke Whey?

Saipan Tribune

The health advisory, issued yesterday, says that milk or food products with milk-derived ingredients that originated from China could contain the chemical melamine. Milk-derived ingredients include whole milk powder, non-fat milk powder, whey powder, lactose powder and casein.
    In verband met de kindersterfte in China. Iemand hier verder iets over gehoord?

Nog niet bij stilgestaan dat whey powder hier ook onder viel

Melamine is voor volwassenen trouwens minder snel dodelijk dan voor kinderen/baby's dacht ik he.

Comment

Coowl wist je als je meer dan 6 liter water drinkt dat je ook dood kan gaan.

En toch blijf ik me whey proteine's nemen
      Wat ben ik een spetter

Comment

En wanneer je teveel gewicht neemt op de bench kan je hoofd ontploffen

Comment

Dat is een stof die ze erbij gevoegd hebben, deze worden niet in de nederlandse produkten gestopt. Deze stof is simpelweg giftig en hebben geloof ik al mensen om het zeep geholpen.

Het gaat dus uitsluitend om Chinese produkten.

Comment

Melamine... is dat niet dezelfde kunststof die gebruikt wordt om die plastic broodtrommeltjes, bekertjes, bestek, bordjes ed van te maken (Mepal is een merk geloof ik)...?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Melamine... is dat niet dezelfde kunststof die gebruikt wordt om die plastic broodtrommeltjes, bekertjes, bestek, bordjes ed van te maken (Mepal is een merk geloof ik)...?
              DSO gaat op voor de volgende ronde waarin een koelkast te winnen valt
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Denk dat we er hier geen last van zullen krijgen.
                Alleen geen whey halen in china
                Who's the Chef

Comment

Melamine word veel verwerkt in een produkt waarmee houten panelen worden beplakt.De bekenste zijn wel de witte beplakte spaanderplaten die je in iedere doe het zelf winkel vind,ook alle goedkopere meubeltjes en keukens hebben zo een afwasbare buitenlaag die melamine word genoemd.
                  getting back in shape...

Comment

Ik weet dat het (voorzover bekend) alleen in in China geproduceerde producten voorkomt.

Mijn gedachten gingen in eerste instantie uit naar de whey die wij via internet kopen. Daar zouden best wel eens low-cost producten uit China in voor kunnen komen...

Ik zie in bovenstaande tot nu toe nog geen aanleiding om te stoppen met whey, maar wel om de berichtgeving in de gaten te houden. Ik begreep dat de Warenauthoriteit deze dagen onderzoek doet.

Comment

De whey die je thuis hebt zal niet in eens spontaan die troep bevatten hoor

Lekker door drinken dus.
                      Who's the Chef

Comment

Omdat o.a China bijna alle eiwitpoeders heeft opgekocht in Europa, hoeven wij niet bang te zijn voor eiwitten uit China. Er is daar eerder een gebrek aan eiwitten, dan dat er gexporteerd zal worden.
                        Omdat China alles opkocht zijn de prijzen in Europa het afgelopen jaar behoorlijk gestegen.

Maar er is weer hoop voor de Europese markt de prijzen zijn aan het dalen. Zeker nu de USA zich ook gaat richten op de Europese markt. Volgens mij zullen de prijzen medio 2009 verder omlaag gaan, als iedereen door zijn te dure voorraden heen is....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X