werken supps tegen mijn groei?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• werken supps tegen mijn groei?

Ik ben 15 jaar en ik ben van plan shakes en dergelijke te gebruiken maar me vader zegt dat het slecht voor me is. Aan jullie foto's te zien hebben jullie denk ik wel wat ervaring.
    Welke informatie hebben jullie nodig van mijn shake en pillen zodat jullie mij kunnen vertellen of het slecht voor me groei is ofniet.

Alvast bedankt.

Gr. Gameface

me shaker is american sports healty weight gainer. ingredienten: maltodextrine, fructose, weiproteine, gedroogd appelsap, natuurlijke smaakstoffen, guagom, tricalciumfosfaat, beta-caroteen, korianderzaadpoeder, gentiaanwortelpoeder.

me pillen zijn american sports aminozuurtabletten met glutamine. ingredienten: glutamine-peptides, dicalciumfosfaat, cellulose, natriumcroscarmellose, silicium, stearaatzuur, soja, polydextrose, methocel, miglyol, talk, rood ijzeroxide, carmoisine

Ik heb nog een soort van poeder van american sports wat je helpt zwaarder te trainen. ingredienten: 100% creatine-monohydraat

Comment

Creatine heb je nog lang niet nodig man. En verder: laat eens wat voedingswaarden zien? En vergeet niet: gewone voeding blijft de basis he.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Neem gewoon een pot whey, neem een goede voedingsschema, neem een goede trainingschema, neem voldoende rust.

Neem.... nee niks neem, VRETEN.

Comment

Hard en intensief trainen, genoeg rusten en veel goede, eiwitrijke voeding nemen die mager is aan vet en genoeg complexe koolhydraten bevat.
          Neem voor en na de training een eiwitshake en neem s'morgens bij je maaltijd een goede multivitamine. Begin daar maar eens mee en kijk na een jaar maar eens of je goede resultaten hebt geboekt. Daarna kun je altijd nog zien.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Shakes en zo zijn niet slecht, behalve dat het merendeels onzin is en dat is weer slecht voor je portemonnee. Zorg dat je basis goed is:

1. Goed eet patroon. Je moet aan voldoende kalorien komen. Voldoende eiwitten. Voldoende onverzadigd vet wat een natuurlijk testosteron booster is wat je spierontwikkeling verhoogd. Voldoende koolhydraten om de energie te hebben om intensief te kunnen sporten.

2. Goed sport patroon. Om de 4-8 weken heel je patroon op zijn kop zetten als afwisseling zodat je lichaam blijft gissen en aanpassen. Train hard en intens met voldoende rust tussen door. Met work-outs maak je het lichaam kapot vanwege de stress die je uitoefend en met rust hersteld je lichaam weer en groeit het.

3. Qua supplementen alleen de basis gebruiken. Whey/Proteine van hoogwaardige kwaliteit. Multivitaminen&Mineralen en extra aanvullingen van Zink, Magnesium, Kalium. Visolie capsules...stuk of 6-12 per dag verspreid over 3-4 maaltijden.

4. Na een tijd zou je eventueel nog Creatine Monohydraat kunnen proberen voor het eerst. Zeker in combinatie met Animal M-pak/Animal Stak vind ik het goede resultaten geven. Maar als je Animal produkten er bij neemt moet je de vitaminen al die weken laten liggen aangezien dat al aanwezig is in die Animal produkten zelf. Overdosis vitaminen is immers niet gezond.

Comment

bedankt voor jullie reacties..
              dus ik neem aan dat het beter is om alleen mijn shake te gebruiken?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                bedankt voor jullie reacties..
                dus ik neem aan dat het beter is om alleen mijn shake te gebruiken?
                Gast, je hebt toch onderhand wel gelezen wat we je adviseren? We gaan het niet NOG een keer herhalen.

Comment

ik zou niet te zwaar trainen want je ben nog jong en denk dat je nog wil groeien. wil je niet meer groeien dan kan je zwaar trainen.

ps whey is niet slecht. als je het maar neit overdoseert

Comment

Zwaar trainen beinvloed NIET de groei.

Maar als 15 jarige kan er gekeken worden naar het Tiener Bodybuilding topic voor verdere uitleg.

Comment

Originally posted by dannyp View Post
                      ik zou niet te zwaar trainen want je ben nog jong en denk dat je nog wil groeien. wil je niet meer groeien dan kan je zwaar trainen.

ps whey is niet slecht. als je het maar neit overdoseert
                      Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks oelewapper!
                      Zwaar trainen is nodig om het gewenste effect van hypertrofie, krachttoename en vetverbranding te krijgen. Als je dat effect niet krijgt omdat je te wimpy traint dan had je net zo goed bij de schaakclub kunnen gaan!
                      En overigens is whey niet zozeer "over te doseren". Je moet wel een pot eiwitten van 900 gram per dag naar binnen werken wil je nierproblemen krijgen.
                      Het enige nadeel dat je kunt ondervinden is puistvorming als je je eiwitinname opvoert. En daar is sowieso al biergist tegen in te nemen en meer water drinken werkt ook al.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X