vragen over NO-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen over NO-Xplode

Dag allemaal,

al een tijdje zit ik "vast" met trainen... ik kom maar niet hoger in de gewichten.. dus op advies van een aantal mensen heb ik gisteren NO-Xplode besteld en net binnen gekregen. eerste keer dat ik zo'n product gebruik overigens

ik train ongeveer een jaar, en gebruik sinds 2 maanden ook whey shakes.. dit bevalt me verder goed...

maar dan nu de vragen:

1) om half 6 eet ik mijn avond eten, en om 7 uur (3 keer in de week) ga ik dan fitnessen, wanneer kan ik het beste no-xplode gebruiken? ik dacht rond kwart over 6/ half 7 ? na de training neem ik een whey shake

2) en over de "scoops"... zelf heb ik nog niet in de pot geroerd om te kijken of er een maatschep bij zit... maar hoeveel is 1 scoop? 1 theelepel? 1 soeplepel?

3) moet ik het ook gebruiken op rust dagen? of hoeft dat niet... als het niet hoeft doe ik het liever niet...

4) zover ik kan lezen is er geen "oplaad" process bij dit product omdat de creatine geen monohydraat is.. klopt dit?

5) hoe kan ik het beste beginnen met het gebruik? eerste week 1 scoop.. daarna 2 scoops? of is dit een beetje kijken hoe je lichaam er op reageert?

veel vragen ik weet het

mvg
    Last edited by Genius; 26-11-2008, 14:35.

No producten alleen op trainingsdagen 1 uur voordat je gaat trainen.
    whey ook nemen op rustdagen.
    voor die scoop zal je egt ff moeten roeren

succes

Comment

30 a 45 min voor de training nemen.

Scoop zit in de pot.

Oplanden is niet nodig.

1 scoop is zat.

Veel plezier er mee je zal het zeker merken
      Who's the Chef

Comment

bedankt voor de reacties

heb net met een soeplepel in de pot geroerd en hij zat helemaal onderaan ...

Comment

hehe, scoops zitten dikwijls verstopt . Ik heb reeds dit product geporbeerd. Nam dit 30 minutjes voor men training en kreeg een mooie pomp. Veel plezier ermee!

Comment

Werkt lekker.

Heb het nu 2 maanden gebruikt en ga nu even een paar weekjes ermee stoppen. (werd me aangeraden)

Op traingsdagen nam ik altijd 45 min voor de training de No Xplode (1 zo'n scoop in een groot glas water en dan roeren met een vork ). En dan 30 min na inname een glas suikerdrank (druivensuiker bijv), dat versterkt het effect.

En dan maar pompen geblazen
            1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

ik zie dat er al creatine in de mix zit,

is het verstandig om daar naast nog creatine te nemen, of voldoet deze mix al aan het percentage creatine zoals je normaal gesproken monohydraat zou nemen?

wat is een goeie combi, samen met het no explode?

Comment

Gewoon creatine bij nemen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb ook een vraag:

ik ben denk ik een non-responder op creatine (diverse geprobeerd maar doet me nix):

is no-explode iets voor mij ? of zal ik er ook weer weinig van merken dus weggegooid geld ?

andere non-responders op creatine hier miss ervaring mee ?

Comment

Hey gabber. Nu wel langer actief blijven he! Maar ik ga wel stuiteren van No-Xplode. Voegt verder geen bal toe aan mijn trainingen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Hey gabber. Nu wel langer actief blijven he! Maar ik ga wel stuiteren van No-Xplode. Voegt verder geen bal toe aan mijn trainingen.
                      ik blijf langer actief, ik beloof het

maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt. je krijgt er meer energie van maar je pakt geen zwaardere gewichten ?

ik zit al een tijdje op dezelfde gewichten met name bij schouders. hoopte juist dat dit mij daar overheen kon helpen!

Comment

Ikzelf word wel energieker (echt teringdruk eigenlijk, vooral die eerste 10 minuten), wat ik van andere energyboosters of drankjes niet krijg, maar het helpt niets qua kracht bij mij. Er zijn wel genoeg mensen die er wel goed op reageren, maar ik ben er geen van.

sigpic

Comment

hm ik zal eens gaan kijken naar een kleine pot dan.

mijn ervaringen post ik hier nog wel dan!

Comment

Ik gebruik hem nu 8 maanden ofzo 1 woord SUPER!!!!!
                            Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Heb NO-exlpode in de zomer gekocht.
                              Moet zeggen dat het super werkt.
                              Ik had geen zin om te stoppen met trainen.
                              Sterker werd ik er niet van, maar kreeg erg veel energie!!

Wat ik het beste eraan vond, was de enorme pomp die had.
                              Het grootste nadeel.....de smaak, na 2 weken kon ik de smaak niet meer aan.
                              Moest er zelfs van overgeven.
                              I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X