BSN Mass Stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je al is NO-Fury geprobeerd van Six Star Muscle? vele malen sterker dan NO-Explode van BSN.
    Echt een top product! voor mij geen ander pre work out product meer.
    Ik zou zeggen probeer hem eens, voor de prijs hoef je het niet te laten hij is goedkoper dan de No-Explode namelijk 32,50 voor 552 gram check hier Bodycare Company - [Professional Strenght No Fury (552 gram) - Six Star Muscle]

Comment

ik gebruik de bsn mass stack nu een week en de eerste keer toen het binnen kwam heb ik het direct ingenomen, 2 scoops NO-X, 1 Scoop Cell-mass, 3 x nitrix en had er een testo booster bij besteld en dure en goeie vitamine pillen ook in geslikt..

En na een half uur begon ik te trillen beetje lichtelijk gevoel in mn hoofd.. en ik moest gewoon trainen het sloeg in als een bom ik pakte direct al meer reps en op somigge onderdelen meer kilo's en ik kon niet stoppen het gevolg.. spierblesure linkerarm maar goed eigen schuld.. verder heb ik de pomp de hele dag door alles staat strak en is keihard dit had ik na ongeveer 4 a 5 dagen al.

heb het een week in gebruik nu en 2 kilo zwaarder maar ben tevens ook begonnen met een goed voeding schema een week geleden dus denk combinatie van!

Nadelen:
      Ik word er persoonlijk agressief van.. en niet alleen na NO-X maar de gehele dag dit heeft me me al een deur gekost met 3 gaten erin.. doe ik normaal nooit.
      Ben van 2 scoops NO-X naar 1 gegaan omdat ik soms teveel trilde en te hyper werd en wat misselijk nu gaat het veel beter met 1 scoop...
      nitrix ben ik van 3x3 naar 3x2 gestapt kreeg er lichtelijk hoofdpijn van..
      Cell Mass- geen nadelen gewoon een super gainer..

Verder krijg je gewoon waar voor je geld en doet wat het moet doen!

Comment

Originally posted by Davinnie View Post
        ik gebruik de bsn mass stack nu een week en de eerste keer toen het binnen kwam heb ik het direct ingenomen, 2 scoops NO-X, 1 Scoop Cell-mass, 3 x nitrix en had er een testo booster bij besteld en dure en goeie vitamine pillen ook in geslikt..

En na een half uur begon ik te trillen beetje lichtelijk gevoel in mn hoofd.. en ik moest gewoon trainen het sloeg in als een bom ik pakte direct al meer reps en op somigge onderdelen meer kilo's en ik kon niet stoppen het gevolg.. spierblesure linkerarm maar goed eigen schuld.. verder heb ik de pomp de hele dag door alles staat strak en is keihard dit had ik na ongeveer 4 a 5 dagen al.

heb het een week in gebruik nu en 2 kilo zwaarder maar ben tevens ook begonnen met een goed voeding schema een week geleden dus denk combinatie van!

Nadelen:
        Ik word er persoonlijk agressief van.. en niet alleen na NO-X maar de gehele dag dit heeft me me al een deur gekost met 3 gaten erin.. doe ik normaal nooit.
        Ben van 2 scoops NO-X naar 1 gegaan omdat ik soms teveel trilde en te hyper werd en wat misselijk nu gaat het veel beter met 1 scoop...
        nitrix ben ik van 3x3 naar 3x2 gestapt kreeg er lichtelijk hoofdpijn van..
        Cell Mass- geen nadelen gewoon een super gainer..

Verder krijg je gewoon waar voor je geld en doet wat het moet doen!
        Sonde van de deur !!

ps. nitrix is voldoende 3x 2 (denk zelfs 3x 1)
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X