Perfect L-arginine capsules

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Perfect L-arginine capsules

hallo,
    ik had een vraagje over die capsules.
    kan het kwaad dat je het poeder uit de capsule haalt en in water doet?
    en dan opdrinkt natuurlijk..

grtz

Nope.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Nope.
      oke bedankt

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Nope.
        een vriend van me is arts op de sportschool (doet ook aan bbding) en ooit stelde ik deze vraag ook aan hem
        en toen adviseerde hij mij dat het niet verstandig was om te doen
        had iets met je keel te maken. Want ze zouden het niet zomaar in een capsule zetten

kan het helemaal onderbouwen maar toen hij me dat vertelde leekt het me heel logies

Comment

los of niet

ik ben het wel met saku eens, maar ik heb er weinig verstand van... ik denk ook dat het niet voor niets in capsules is gedaan...

maar ik geloof ook general wel, want vaak word het in capsules gedaan om time-released te doen....

ik wil graag mee lullen maar kan ik niet.....

Comment

Arginine poeder is niet schadelijk voor darmen en of keel. Het dezelfde poeder als die je in (jawel) poedervorm kunt kopen. maar dan in capsules. Het is niet echt lekker vandaar dat het in capsules zit. En dat je er per 500mg mee kunt afmeten. Normale dosis is 1 gram per dag dus 2 capsules. Is sneller en makkelijk weg gewerkt als in drinken doen.

Maar bodybuilders nemen al snel 3 gram per dag. Dan moet je 6 caps nemen en dan wordt het een ander verhaal.
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X