creatine ethyl ester alpha ketoglutarate

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine ethyl ester alpha ketoglutarate

mijn vraag is heeft iemand deze creatine gebruikt het gaat om tablets en ja hoeveeel per dag moet ik er slikken ben zelf 125kl ik hoor het graag

Ook welkom, dit hoort in het supplementen deel thuis.....

welk merk?
    welke hoeveelheid per tablet?
    (welke kleur?
    welke vorm tablet?)
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

creatine ethyl ester + ketoglutarate

Hallo,

Ik ben zelf na een eerste trainingsperiode van een dikke maand zonder creatine begonnen met die creatine ethyl ester ketoglutarate van Precision Engineered gekocht bij
      de tuinen. Had van tevoren nog nooit creatine gebruikt en mijn doel was om binnen een maand van 62,9 naar 70+ kg te gaan. Dit als achtergrond.
      Het zijn 280 witte tablets voor +/- 40 euro met per tablet
      1100 mg ethyl ester hydrochloride + 200 mg alpha ketoglutaraat.
      Verder zijn de tablets vrij groot en deel ik ze het liefst in drieën, dit als enigste nadeel. Op de pot staat de actual size van de tablet die niet capsuulvormig is, maar rondvormig is van bovenaanzicht. het zijaanzicht is rechthoekig.
      Qua dosering hou ik het op 4 tablets per dag oftewel 5,2 gram.
      Iedere morgen op nuchtere maag 2, en in de namiddag op lege maag 2.
      En op een trainingsdag doe ik een half uur van tevoren 2, en zo snel mogelijk na de training 2.
      De resultaten liegen er niet om: binnen 3,5 weken 7 kilo erbij (spiermassa welteverstaan )
      Het effect van de creatine was voor mij direct merkbaar met alle oefeningen. Ik kon veeeeel langer en harder doorgaan, en weeg inmiddels na 10 weken 72,5 dus dat spreekt voor zich. Verder eet ik goed en drink ik veel minimaal 2 liter/dag, ook heel belangrijk.
      suc-6
      Last edited by CreaatFanaat; 31-08-2009, 08:46. Reason: Precision Engineered vergeten

Comment

Bumperdebumpbump
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X