supl. naast whey en crea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supl. naast whey en crea

Ik weeg 78 kg en heb 19% BF en wil massa gainen.
    Ik ben nu aan t cleanbulken, want meer als 19 is F$%^!!

Ik pak na het trainen 2 shakes(3x per week) en iedere dag 5 gr. creatine monohydraat.

Ik zoek nog 1 supplementje hierbij voor massa/spieropbouw, maar ik weet niet welke.

-Mischien als mijn crea op is een uitgebreidere crea Bijv. mega grow.
    -Of full time whey nemen, ipv alleen op trainingsdagen
    -Of een amino stack
    -Of een Bcaa complex
    Als ik goeie aminozuren heb dan hoef ik geen bcaa complex.
    En als ik goeie whey heb, dan heb ik ook een gedeeltelijk aantal bcaa's en aminos binnen.

Ik vind het moeilijk Ik ben nu 1 week op internet aan het zoeken hiervoor bij reviews en noem maar op., en die zegt dat, en die zegt dat

Iemand van jullie tips?
    **Satisfaction Is The Death Of Desire**

Even volledig off-topic: Zou je niet beter eerst wat kunnen cutten?
    Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
    Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
    100% Vega power

Comment

Wat dacht je van meer eten? Is je voedingschema in orde?

Ik denk niet dat er veel supps zijn die even veel waarde hebben dan gewone voeding
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Denk dat je met alleen je creatine al goed zit hoor. Verder zul je nog weinig nodig hebben.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

NO supp?
          misschien omega-3 visolie

als je regelmatig vis eet en je voeding is in orde dan hoeft et niet
          18 jaar, 105 kg,

DL:
          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            Wat dacht je van meer eten? Is je voedingschema in orde?
            Ik denk niet dat er veel supps zijn die even veel waarde hebben dan gewone voeding
            ik eet nu VEEL meer als eerst, ik ben nu in 6 weken van 72,5 naar 78 gegaan, daar schrik ik eigenlijk best van. En dan vind ik 19% BF wel meevallen.
            Ik ben daarvoor een hele tijd ziek geweest. Daarom woog ik maar 72.5

Ik weet niet of t zo werkt, maar nog een paar zo'n 6 weken en ik kan een nieuwe garderobe gaan kopen
            Da's een beetje overdreven natuurlijk, maar ik ga nu al het vet wat ik in de afgelopen 6 weken heb gegeten eruit laten!

En niet te vergeten na iedere training cardio doen
            Alles mager, maar wel om genoeg aan mijn 3700 kcal te komen.

En ik hou het denk ik gewoon bij essential amino stack of een Whey isolate(iets met weinig vet.)

Comment

Originally posted by rich37 View Post
              ik eet nu VEEL meer als eerst, ik ben nu in 6 weken van 72,5 naar 78 gegaan, daar schrik ik eigenlijk best van. En dan vind ik 19% BF wel meevallen.

Ik weet niet of t zo werkt, maar nog een paar zo'n 6 weken en ik kan een nieuwe garderobe gaan kopen
              Da's een beetje overdreven natuurlijk, maar ik ga nu al het vet wat ik in de afgelopen 6 weken heb gegeten eruit laten!

En ik hou het denk ik gewoon bij essential amino stack of een Whey isolate(iets met weinig vet.)
              Begrijp ik nou goed dat je vetarm wil gaan eten?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Begrijp ik nou goed dat je vetarm wil gaan eten?
                idd dat begrijp jij goed.

of in ieder geval minimale vetten.

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
                  NO supp?
                  misschien omega-3 visolie

als je regelmatig vis eet en je voeding is in orde dan hoeft et niet
                  Wat is er dan zo speciaal aan NO supp?

Comment

idd dat begrijp jij goed.

of in ieder geval minimale vetten.
                    Maar je weet wel dat je toch wel echt gezonde vetten nodig hebt?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Van minder vetten eten gaat je vetmassa niet omlaag. Die gaat omlaag door een negatief calorieverschil. Misschien moet je je doel even opnieuw formuleren?
                      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Maar je weet wel dat je toch wel echt gezonde vetten nodig hebt?
                        Ja Omega 3 en 6 en 9 etc.?

Ik bedoelde eigenlijk: ipv. volle melk- magere melk./yoghurt/kwark,
                        kip/kalkoen- filet ipv droge worst en boterhammenworst.

Geen snacks zoals chocola, chips meer.

Allemaal dingen waarmee ik de eerste 5 weken 5,5 kg ben aangekomen met te veel vet, neem ik nu de magere variant van of iets anders voor in de plaats

En cardio erbij niet te vergeten! Deed ik eerst ook niet.

ik denk met deze insteek het toch moet lukken(correct me if I'm wrong)

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                          Van minder vetten eten gaat je vetmassa niet omlaag. Die gaat omlaag door een negatief calorieverschil. Misschien moet je je doel even opnieuw formuleren?

daar begrijp ik echt niks van, wat is een negatief calorieverschil?

Kun je me dat svp uitleggen?
                          Last edited by rich37; 25-02-2009, 21:46.

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post

Ik begrijp het nu. Maar als ik minder calorieen ga nemen dan groei ik toch niet meer?

Enlight me

och ja en die scivation extend, hoelang doe ik daarmee?
                            http://wwww.alphamuscles.com/index.p...mart&Itemid=26

Comment

Ik begrijp het nu. Maar als ik minder calorieen ga nemen dan groei ik toch niet meer?

Enlight me

och ja en die scivation extend, hoelang doe ik daarmee?
                              Alpha Muscles - SciVation Xtend
                              Je groeit idd niet, maar als je een goed dieet hebt dan zakt je vetpercentage waardoor je spieren beter uitkomen. Hierdoor oog je wel groter. Het is maar net wat je doel is. De combinatie veel spiermassa winnen en je vetmassa verlagen zal wss niet lukken.

Hoelang je met de Xtend doet hangt af van de dosering die je neemt. Zelf neem ik 20 gram tijdens het trainen, hier doe ik dus 15 trainingen mee, wat voor mij uitkomt op 5 weken.
                              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X