hoe supplementeren rondom mijn training ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe supplementeren rondom mijn training ?

ik lees overal wat anders dus open maar weer een topic.

ik heb de volgende supps: whey protein instant en essential amino stack. beide van xxl nutrition.

ik ben sinds vorige week begonnen met cardio naast krachttraining om mijn bf te verlagen.

voorheen deed ik: half uur voor de training: 40 g whey + stuk fruit.

direct na de training: 40 g whey + 40 g dextrose.

en dan een uur voor en een uur na die shake een gewone maaltijd met eiwitten/complexe koolhydraten/goede vetten.

nu ga ik ongeveer drie kwartier krachttraining doen en daarna cardio. hoe moet ik nu supplementeren ? (die essential amino stack moet er nu bij).

dacht zelf zo:

-maaltijd met eiwitten/complexe koolhydraten/goede vetten
    -voor training: 40 g whey + 10 g EAS.
    -na krachttraining: 10 g EAS.
    -na cardio: 40 g whey.
    -maaltijd met eiwitten/complexe koolhydraten/goede vetten.

wat denken jullie ?

zou voor de training maar ong 25 gr doen

Comment

deed ik al neem dan 20 g samen met 10 g EAS.

vraag me alleen af of ik nu goed bezig is wat betreft die EAS direct na de KT, en de whey shake direct na de cardio.

en of ik daar nog eventueel ergens wat dextrose zal toevoegen. of is het omdat ik probeer mijn bf te verlagen zo min mogelijk suiker moet consumeren.

Comment

Zou die EAS tijdens je training naar binnen duwen, of als je uitgaat van het minder=meer principe: de hele berg timen dat het in een keer aankomt (whey voor de training, zo'n 20 mins, en de amino's tijdens).

De dextrose kun je rustig blijven nemen, zolang je totale kcal onder je behoefte ligt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X