welk supplement is beter??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welk supplement is beter??

hallo allemaal,

ik train 3 keer per week en probeer veel mogelijk eiwitrijk voedsel te eten ( en drinken)
    nu zat ik er ook aan te denken om een supplement te gaan gebruiken. een aantal gasten bij mij op de sportschool zeggen dat producten van BSN het beste zijn.

ik zit dus te twijfelen tussen no-explode en true mass van BSN

welke van de twee vinden jullie beter? of zijn er misschien goedkopere varianten die net zo goed werken?

alvast bedankt

Voor eiwitten: whey
    eventueel crea erbij
    eventueel plasmajet of animal M (doe ik (nog) niet)

no-explode en true mass zijn 2 compleet verschillende dingen...
    misschien toch nog maar wat meer lezen...
    Bulking tot 100kg

Comment

no-explode daar reageer ik niet of amper op maar mijn trainingsmaatje die uit de zelfde pot snoept loopt door het krachhonk te buffelen.

true mass van BSN
      is voor iets heel anders bedoelt zoek het maar eens op.
      Calisthenics / Street workout

Comment

ik had gezien dat verschillende producten zijn maar aangezien mijn doel is het opbouwen van massa en ze in dezelfde categorie staan vroeg ik me af wat dan beter is

Comment

Originally posted by dennis s View Post
          hallo allemaal,

ik train 3 keer per week en probeer veel mogelijk eiwitrijk voedsel te eten ( en drinken)
          nu zat ik er ook aan te denken om een supplement te gaan gebruiken. een aantal gasten bij mij op de sportschool zeggen dat producten van BSN het beste zijn.

welke van de twee vinden jullie beter? of zijn er misschien goedkopere varianten die net zo goed werken?

alvast bedankt
          als ik jouwas zou ik voor supercharge extreem no gaan van labrada

als je twee schepjes doet sta jij te knallen op de sportschool

ik heb hem ook en hij werkt echt

vooral als je twee schepjes doet

ik heb hem staan voor naar mijn kuur, maar heel af en toe snoep ik ervan

knal dan echt helemaal en het is een test booster
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dennis, Martin gaat voor zo ver ik heb kunnen lezen, meestal redelijk radicaal
            Volgens mij is een no product nou niet direct bedoeld voor het gainen van massa...
            Dus als je dan BSN wilt, true mass..

Hij heeft wel 1000x meer ervaring dan ik...dus "supercharge extreem no gaan van labrada" zal je vast een boost geven voor tijdens de training..
            Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by dennis s View Post
              hallo allemaal,

alvast bedankt
              True Mass is een weightgainer, die kun je gebruiken als het moeilijk is om aan je dagelijkse hoeveelheid kcal te komen.

NO-Xplode is een pre-workout supplement, welke je met een hogere intensiteit laat trainen waardoor je een grotere prikkel aan je lichaam kunt geven. Met als gevolg dat je sneller groeit, mits je voeding in orde is.

Ik zou je aanraden om te beginnen met creatine monohydraat en eiwitshakes.
              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Afslank en meer....

Hallo allemaal,

Ik heb echt goede supplementen gevonden dat zijn supplementen van Trec Nutrition. (www.trecnutrition.nl)
                Ik denk dat is een nieuw bedrijf - heb eerder nooit gehoord over dit bedrijf. Toevallig was ik opzoek naar goede afslank middelen en deze heb ik bij Trec gewonden. Echt goede spullen, helpen goed en zijn NIET DUUR.

Misschien hebben jullie iets aan deze info.

Groetjes Mania

Comment

het gaat mij vooral om het verkrijgen van massa en veel eten op een dag vind ik best lastig omdat ik nog thuis woon en dus gewoon moet eten wat de pot schaft en doordat, ik naast dat ik zoiezo al een arme student ben , loop ik nu ook nog stage wat ook niet echt een vetpot is dus om dan allemaal dure creatines en eiwitpoeders te gaan kopen is niet echt handig

ik denk dat ik dus het beste voor true mass kan gaan en hard blijven trainen natuurlijk!!

Comment

Whey is vrij duur dat klopt, maar ik geloof dat je al crea hebt voor 17€ per 500gram (doe je eeuw mee) dus dat is wel goedkoopste wat je kan krijgen denk ik.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Aan de openingspost te zien vraag ik me af als de TS wel het verschil kent tussen whey, no-xplode, creatine,... noem maar op :s
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik denk wel dat hij die ongeveer weet. Van wat ik er uit kan halen heeft hij gewoon een budget.. en wil hij een supplement kopen van dat geld dat relatief het meeste effect heeft om zo een zo goed mogelijke keuze te maken. Daarom wil hij weten wat de ervaringen zijn van iedereen met BSN producten en aan de hand daarvan kijken wat hij het beste kan kopen. Natuurlijk is dat niet 100 % want ieder lichaam reageerd ergens weer anders op. Misschien kan je beter even zelf kijken waar jou lichaam behoeften aan heeft en daar op ook je keuze baseren.
                        on the road to get huge

Comment

als je massa wilt krijgen zou ik gewoon lekker een ordinaire weightganer pakken... mammoth 2500 of iets als serious massa

desalniettemin.. ga is kijken naar de voeding.. brood/brinta is goed te betalen en vaak nog wel je ouders voor te strikken.

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                            Van wat ik er uit kan halen heeft hij gewoon een budget.. en wil hij een supplement kopen van dat geld dat relatief het meeste effect heeft om zo een zo goed mogelijke keuze te maken.
                            Ik heb nog nooit iets gekocht van BSN, maar ik meen dat dit redelijk prijzige producten zijn. Dus misschien dan de TS beter naar andere merken kijken.

Ik bedoel gewoon:
                            Hij wil veel eiwit rijke voeding eten, dan denk ik niet dat no-xplode hier van toepassing is

Daarnaast zijn truemass en no-xplode 2 compleet verschillende dingen. Zonder deftige voeding zal de truemass zelfs niet te veel nut hebben denk ik
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

bedankt voor de reacties allemaal ( ik leer echt veel op dit forum)

dat true mass en no explode verschillende producten zijn was ik al achter maar bij mij op de sportschool gebruiken een aantal dat. verder had ik zelf vooral geken bij de spieropbouw en kwam toen bij BSN op true mass uit dus vroeg ik me af welke beter was beetje kort door de bocht van mij idd omdat het verschillende producten zijn

ik denk aan de hand van de reacties hier en wat leeswerk dat het het beste voor me is om gewoon meer brood en eventueel brinta te eten en dan proteineshakes erbij te nemen. ik dacht hierbij zelf aan whey protein instant van XXL omdat die bij grotere hoeveelheden minder kost en omdat die bovenaan staat bij de best verkochte producten ( niet echt een goede reden waarschijnlijk omdat ik als ik xxl was ook mijn eigen product bovenaan zou zetten)

wat denken jullie ervan verstandige keuze of niet??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X