Oppepper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oppepper

Gisteren zat ik lekker op de bank naar een film van Jay Cutler te kijken, (naar een van zijn workouts) en zag ik in zijn ogen hoe erg opgefokt hij was. Ik bedoel hiermee dat hij erg zin had op met het ijzer te stoeien. Ik weet zeker (aan zijn ogen te zien en de manier van reageren) dat hij iets gebruikte.
    Daar ikzelf altijd met een goed gevoel naar de sportschool ga, heb ik toch wel eens van die dagen dat ik echt wel een oppepper kan gebruiken. Iets dat mij enorm zin geeft om eens lekker met het ijzer in de weer te gaan.
    Kunnen jullie mij tips geven wat er zoal op de markt te verkrijgen is, wat het met je doet en wat het prijskaartje aanduidt?
    Alle (nuttige) info is van harte welkom.

hahah zijn lichaam zegt al genoeg oftie natuurlijk traint of anabolen gebruikt

zover ik weet zijn ephedrine en methyltesteron(oral) goede oppeppers alleen word je van methyl wel agressief
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Gisteren zat ik lekker op de bank naar een film van Jay Cutler te kijken, (naar een van zijn workouts) en zag ik in zijn ogen hoe erg opgefokt hij was. Ik bedoel hiermee dat hij erg zin had op met het ijzer te stoeien. Ik weet zeker (aan zijn ogen te zien en de manier van reageren) dat hij iets gebruikte.
      Daar ikzelf altijd met een goed gevoel naar de sportschool ga, heb ik toch wel eens van die dagen dat ik echt wel een oppepper kan gebruiken. Iets dat mij enorm zin geeft om eens lekker met het ijzer in de weer te gaan.
      Kunnen jullie mij tips geven wat er zoal op de markt te verkrijgen is, wat het met je doet en wat het prijskaartje aanduidt?
      Pak maar stacker 3 op die capsule staat black jack.
      Dat werkt echt hard voor de training

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
        hahah zijn lichaam zegt al genoeg oftie natuurlijk traint of anabolen gebruikt

zover ik weet zijn ephedrine en methyltesteron(oral) goede oppeppers alleen word je van methyl wel agressief

haha idd wil je eens lekker knallen op de sportschool

moet je maar eens ephedrine nemen, krijg je wel het speed efect van

prijzen mogen we niet noemen, dat moet je wel weten tog
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Neem dan gewoon een no product als no explode, superpump 250 of JP8 van get diesel.

Lijkt me beter dan stack 3 (of 2 of 5) welke namelijk ook erg prijzig zijn in verhouding
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

kan uit eigen ervaring zeggen dat efedrine perfect werkt vandaag weer begonnen.

Daarnaast caffeine tabs werken ook goed, drie kwartier voor trainen 400 mg caffeine in je mik dauwen en en dan vooruit met dat ijzer.

caffeine tabs heb ik voor 100 tabs van 200 mg 9.00
            Eph mogen geen prijzen gegeven worden, op DBB staat een topic met gangbare prijzen dat komt goed in de buurt
            Last edited by Shredmaster; 16-03-2009, 14:34.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

super charge extreem N.O van labrada

2 schepjes en een glas, dat is ook lekker knallen

super pump sucks werkt bij mij niet

maar super charge wel vooral als je twee schepjes doet

Comment

Ik persoonlijk reageer al behoorlijk positief op cafeine. Twee tot 3 sterke kopjes een half uurtje voor mijn training en ik ga als een speer!
                Da's een geluk als je er gevoelig voor bent. En goedkoop
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Thanx medemembers,

Zal met jullie info wat research gaan doen en dan maar kijken wat voor mij het beste is.

Comment

Wordt hier wat hard van stapel gelopen geloof ik, hij vraagt om een oppepper en onmiddelijk wordt het advies efedrine uitgereikt. Is net zoiets als antwoorden op de vraag: "hoe maak ik mijn stapavond leuker?" meteen cocaïne aanraden.

Lezen hier meer mensen mee dan de TS, kijk dus echt uit met de adviezen die je geeft als hij er niet zo direct om vraagt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Wordt hier wat hard van stapel gelopen geloof ik, hij vraagt om een oppepper en onmiddelijk wordt het advies efedrine uitgereikt. Is net zoiets als antwoorden op de vraag: "hoe maak ik mijn stapavond leuker?" meteen cocaïne aanraden.

Lezen hier meer mensen mee dan de TS, kijk dus echt uit met de adviezen die je geeft als hij er niet zo direct om vraagt.
                      Hahaha, ik was ook niet van plan efedrine te gebruiken hoor.
                      Maar stackers of caffeine tabs lijkt mij wel wat.
                      Of heb jij nog andere suggesties?

Comment

Ik vind die wel lekker (krijg je het lekker warm van), maar als boostertje voor de trainingen heb ik er niks aan. Zou dan eerder kijken naar RPM ofzo.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

RPM???
                          Nooit van gehoord.
                          Kun je iets specifieker zijn?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            hij vraagt er volgens naar mijn mening wat er te krijgen is

en waar je dus die kick van krijgt om zo zin in trainen te krijgen

maargoed wat gen weer zegt kan ik mij bij in komen

maar als ze opzoeken drukken komen ze ook bij dit soort (produkten) terecht

maar snap wel wat je hier mee wilt zeggen gen, ben het met je eens

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                              hij vraagt er volgens naar mijn mening wat er te krijgen is

en waar je dus die kick van krijgt om zo zin in trainen te krijgen

maargoed wat gen weer zegt kan ik mij bij in komen

maar als ze opzoeken drukken komen ze ook bij dit soort (produkten) terecht

maar snap wel wat je hier mee wilt zeggen gen, ben het met je eens
                              Thnx Martin,

Natuurlijk is alle info welkom, en als het inderdaad zo is dat ik moet gaan zoeken in die richting zal ik dat ook zeker gaan doen.
                              Daarom deze topic om maar zoveel mogelijk input te verzamelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X