pure creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pure creatine

hallo luitjes
    Vraagje: ik ben 50 jaar ben 1.76 weeg 85kg
    vandaag begonnen met hardcore creatine de 1e vijf dagen 4x 5 gr per dag daarna 1x 5 gr per dag 11weken lang. omdat ik weinig eet, kan ik naast de crea, proteine isolate gaan gebruiken? omdat ik de crea met water moet innemen, en er staat niks op het etiket
    bedankt alvast groetjes joop

Originally posted by jopke50 View Post
    hallo luitjes
    Vraagje: ik ben 50 jaar ben 1.76 weeg 85kg
    vandaag begonnen met hardcore creatine de 1e vijf dagen 4x 5 gr per dag daarna 1x 5 gr per dag 11weken lang. omdat ik weinig eet, kan ik naast de crea, proteine isolate gaan gebruiken? omdat ik de crea met water moet innemen, en er staat niks op het etiket
    bedankt alvast groetjes joop
    De shakes die je drinkt zijn maar als aanvulling op je gewone maaltijden. Je zal toch goed moeten eten als je resultaten wil boeken! Als je crea neemt voor in water op te lossen dan is het ook best aan te raden veel water te drinken om je nieren zuiver te houden. Nog veel plezier in het trainen

Comment

Je hebt je topic in het verkeerde deel van het forum gepost kerel,
      dit gedeelte is alleen voor polls (enquetes)!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Even verplaatst inderdaad.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

thanx

Originally posted by rocky xx View Post
          De shakes die je drinkt zijn maar als aanvulling op je gewone maaltijden. Je zal toch goed moeten eten als je resultaten wil boeken! Als je crea neemt voor in water op te lossen dan is het ook best aan te raden veel water te drinken om je nieren zuiver te houden. Nog veel plezier in het trainen
          okay bedankt

Comment

okay

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Je hebt je topic in het verkeerde deel van het forum gepost kerel,
            dit gedeelte is alleen voor polls (enquetes)!
            okay sorry ik weet nog niet hoe het allemaal werkt op deze site!
            ik heb deze topic geplaatst en dacht dat het wel goed zou komen mijn excusses grtszz joop

Comment

Originally posted by jopke50 View Post
              okay sorry ik weet nog niet hoe het allemaal werkt op deze site!
              ik heb deze topic geplaatst en dacht dat het wel goed zou komen mijn excusses grtszz joop
              Het is toch ook goed komen?

geen probleem verder hoor, don't worry
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X