welke werken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bong bong View Post
    misschien dat ze bij jou allemaal goed of slecht werken maar er zit wel degelijk verschil in soorten merken creatine. de 1 persoon reageert beter op creatine van mdy en de ander op xxl nutrition. dat is maar goed ook anders konden ze net zo goed 1 merk creatine maken
    Kan ook.

Het enige echte verschil zit hem in esters die de fabrikanten eraan hangen. Er is echter totaal geen verschil in werkzaamheid tussen creatine monohydraat van MDY of monohydraat van BBeX of monohydraat van een eigen merk om maar wat te noemen. Wellicht dat je met die "micronised" variant met een iets lagere dosis toe kunt, maar netto maakt het echt te weinig uit om dat verschil terug te zien.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dymatize Elite eiwit shake: Lekker, fijne poeder, veel BCA's en extra glutamine: goede shake
      Muscletech mass-tech: Uitstekende weighgainer met complexe koolhydraten (weinig suikers)
      BSN syntha-6: voor het slapen gaan, zes verschillende soorten eiwit, trage afgifte
      visolie
      Muscle tech Halo: PWO anabolic, nog maar kort gebruikt.

supercharge extreem N.O. van labrada als Pre-WO, heeft onwijs goede recensies op diverse fora in binnen- en buitenland, dus deze zal ik binnenkort aanschaffen. Wellicht nog in combinatie met BSN cell-mass als PWO en eventueel BSN nitrix.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

EEj ik train nou al driekwart jaar echt kracht. ik heb eerst mammoth gebruik om wat aan te komen en nu wil ik iets waarvan mijn spieren optimaal van groeieen ik dacht zelf aan creatine of aminozuren. of een combinatie.
        heeft er iemand goeie tips of weet iemand een goed pproduct. of goede ervaring of aanradingen?

Comment

creatine of aminozuren is natuurlijk geen vergelijking. Zoek eerst eens uit wat het doet en kijk dan welke je neemt
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X