whey dosering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey dosering

Dag mensen,

Het duurde even, maar ik ben aan de whey begonnen. Nu lees ik van alles en nog wat, dus over het tijdstip wanneer enzo moet ik nog ff uitpluizen.

Maar daar giet et niet om.
    Ik heb het merk Prolab Pure Whey,
    En daar staat op dat je één schepje, gelijk aan ong 32 gr whey moet vermengen met 6-8 oz water.Nu heb ik geen flauw idee wat een oz is. Nu zei die kerel die ik ken die fitnesstrainer is dat je het ong met 300 ml water moet vermengen. Nu heeft hij meer dingen gezegd die kant noch wal raken, dus ik vraag het ff.

Want ik heb het geprobeerd met deze dosering en dat was echt dun. Hoort whey dik te zijn of?

Groetjes
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Alsof het boeit. Gooi er genoeg water bij om het voor jou zuipable te maken. Houd je van een dikkere shake, minder water. Houd je van een dunnere: meer.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Inderdaad, zelf hou ik er van voor een wat dikke shake te maken.. Dus wat minder water.

Overigens: 1 US fluid ounce = 0.0295735297 liters.. Love google
      Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Ik gebruik nu bijna een jaar whey en ook mijn trainer zij dat je het moet mengen met 300 ml water, ik vond het hierdoor veel te waterig en heb er toen maar 250 ml van gemaakt, bij mij is het nu ook echt net zo waterig als melk dus ik vindt het zo goed te gebruiken,
        veel succes

Comment

gooi er een schepje meer bij

is het wat dikker en lekkerder om te drinken

en heb je gelijk wat meer eiwiten binnen

vieze dunne sheek ba haha
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Koop een maatbeker! Kost geen drol en je kan alles precies meten
            Whey shake meng ik met 200 ml water, past precies in een groot glas.
            Zuip je in 1 keer leeg.
            300 ml is wat veel....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X