legale testosteron boosters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• legale testosteron boosters

Beste leden,

Na enkele maanden van afwezigheid (studie in het buitenland) zal ik weer regelmatig op het forum aanwezig zijn

Naast het gebruik van (o.a.) proteine supplementen, Weightgainers, creatine, visolie e.d. wil ik nu wat andere producten gaan uitproberen. Nu zijn er enkele legale testosteron boosters op de markt, veelal op basis van plantaardige extracten.

Ik wil overwegen om de testosteron booster "T-Bomb"
    ( The Natural Health Company - T-Bomb ) aan te gaan schaffen om het een keer te proberen.

Heeft er iemand ervaring met dit product, of met soorgelijke producten ? of misschien tips voor betere producten (geen AS ! ). Zijn er bijwerkingen geconstateerd, zoals bijv. lichte toename van aggresiviteit? en heeft het product geholpen aan wat extra spiermassa en is het product zijn geld waard?

Elk lichaam is natuurlijk anders, zodat de een er misschien goed op reageert en de ander wat minder. Bovendien is het een redelijk kostbaar product, dus ik zou graag vernemen wat jullie hiervan vinden.

BVD,

Groet Taxation
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

p.s. ik zal binnenkort een ge-update foto plaatsen. De afgelopen 8 maanden ongeveer 13 kilo gegained, waarvan ongeveer 3 kilogram vet en misschien nog wat gewicht door de creatine monyhydraat (en esther). De komende 6 weken aan aan de groente thee e.d. if you know what i mean.

De T-bomb of iets vergelijkbaars wil ik (eventueel) over een paar maanden gaan proberen.

Groet Taxation.

Comment

Heb alleen ervaring met Novedex-XT. Zijn wel wat studies van te vinden die laten zien dat het het testosteron verhoogt, maar kon het niet peilen aan de hand van mijn sex drive: die ging namelijk volledig plat. Moderator op een ander board had er een theorie over, dat het kwam door het uitroeien van het estriadol. Zou zomaar kunnen. Maar ben er dus ook weer mee gekapt.

Denk overigens dat het nut van een testosteronbooster zeer sterk afhangt van je leeftijd. Zoiezo ben ik aan de jonge kant om te profiteren van zoiets, ook omdat mijn testosteron (heb het nooit door laten meten, maar even voor mijn gevoel) gewoon goed is. Als duursporter echter zul je wel wat voordeel kunnen halen uit een dergelijk product omdat je testosteron dan veel lager ligt. Of dat genoeg is om een echte meerwaarde te geven voor bodybuilding is een tweede, maar wel een experiment waard. Interessant is dan ook om te kijken naar de conditie van je gewrichten. Gezien je oestrogeen namelijk af zou moeten nemen, zou het geen onredelijke veronderstelling zijn dat je last zou krijgen van je gewrichten, juist omdat je duurtraint.

Ga wel aardig ver van het onderwerp af, dus zal het hier maar bij laten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Test hardcore van het merk get diesel is ongeveer hetzelfde alleen dan stukken goedkoper.....
        Of anders hyperdrol x2..... werkt ook wel aardig
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik reageer op geen enkele legale testosteronbooster die ik getest heb, waaruit ik kan concluderen dat ik maximaal produceer. Ik kan je dus niet helpen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Enige wat je kunt concluderen is dat ze niet werken of dat je er niks van merkt. Zonder bloedwerk is echter onmogelijk hard te maken welke van de twee het is. Een conclusie dat je maximaal al produceert is natuurlijk bullshit.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Na veelvuldig lezen, ook op dit forum, blijkt dat mass fx en hyperdrol X2 als stack over het algemeen het meest word aageraden als het om test. boosters gaat.

Ik denk dat ik deze producten ga proberen na mijn cut-periode. Eens kijken of het in mijn geval werkzaam is.

Tevens, niet echt on topic, blijkt dat Supercharge van het merk Lambrada als Pre workout supplement hele goede recencies krijgt, te koop voor ong. 45 euro (800 gram): dit gaat ongeveer 25 traningen mee. Ik vermeld dit omdat er bijna alleen maar goede recencies over dit product te vinden zijn.

@ general, had jij nu ook mass fx icm hyperdol X2 geprobeerd ?

Groet Jason

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Heb alleen ervaring met Novedex-XT.

sigpic

Comment

Niet om je topic te verkrachten, maar hoe weet je of je testosteron niveau goed is?

Kan je dat bijvoorbeeld merken als je vaak behoefte aan sex hebt oid?
                  Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Enige wat je kunt concluderen is dat ze niet werken of dat je er niks van merkt. Zonder bloedwerk is echter onmogelijk hard te maken welke van de twee het is. Een conclusie dat je maximaal al produceert is natuurlijk bullshit.
                    Is dat zo? En waarom zou het dan niet werken Atta? Ik nam aan dat de reden was dat je al optimaal produceerde en dat het dan alleen via de illigale weg mogenlijk zou zijn meer dan normaal in je bloedstroom te krijgen. Maar goed, ik weet er ook weinig van. En het enige wat ik ERVAREN HEB is dat ik geen enkel effect van tribulus of elke andere testobooster merk.

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                      Niet om je topic te verkrachten, maar hoe weet je of je testosteron niveau goed is?

Kan je dat bijvoorbeeld merken als je vaak behoefte aan sex hebt oid?
                      Volgens atta is dat alleen mogenlijk door je bloed te laten testen op het werkzame hormoon.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Is dat zo? En waarom zou het dan niet werken Atta? Ik nam aan dat de reden was dat je al optimaal produceerde en dat het dan alleen via de illigale weg mogenlijk zou zijn meer dan normaal in je bloedstroom te krijgen. Maar goed, ik weet er ook weinig van. En het enige wat ik ERVAREN HEB is dat ik geen enkel effect van tribulus of elke andere testobooster merk.
                        Ja maar de vraag is dan dus waar dat aan ligt... Aan jouw optimale productie of aan het feit dat tribulus e.a. voor jou gewoon niet werken?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Is dat zo?
                          Dat is zo.
                          En waarom zou het dan niet werken Atta?
                          Omdat de meuk die er in zit geen effect heeft?

Originally posted by de sterkste ophaler
                          Ik nam aan dat de reden was dat je al optimaal produceerde en dat het dan alleen via de illigale weg mogenlijk zou zijn meer dan normaal in je bloedstroom te krijgen.
                          Is een onjuiste aanname. Als je iets "merkt" kan het placebo zijn, of echt werken. Als je iets niet "merkt" kan dat betekenen dat het niet werkt, of dat je het gewoon niet kunt kwantificeren. Dat je eigen testosteronproductie al maximaal draait is geen verklaring.

Maar goed, ik weet er ook weinig van. En het enige wat ik ERVAREN HEB is dat ik geen enkel effect van tribulus of elke andere testobooster merk.
                          Weet nog dat je zei dat je er geiler van werd. Dus je hebt wel wat ervaren. En als je niet wist dat het geen fuck deed voor je spiermassa had je waarschijnlijk nog gezegd dat het wel werkte, omdat je het verschil merkte. En dat is waarom je dus bloedwerk moet verrichten. Omdat jij als persoon niet kunt aanwijzen waar het effect hem nou in zit; is het nu echt een hoger testosteron? Is het nu placebo? Is het nu de vaat-verwijdende werking? Is het wat anders?

Overigens is het onzin om zo verhit te reageren.

sigpic

Comment

2 jaar terug heb ik alles erover (estradiol, testosteron) moet leren voor mijn studie, ik zal is ff gaan zoeken wat ik erover kan vinden en het hier en daar aanvullen met plaatjes. Het is wel wetenschappelijk en Engels.

Ik zal het zo ff posten kunnen jullie het lezen.

Comment

Ben benieuwd.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X