humanobol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• humanobol

heb humanobol aangekocht van revolutions. |De verpakking is origineel, maar de inhoud weet ik niet zeker. ook de houdbaarheid van de strips is niet dezelfde als die van de verpakking. de strips zijn roodbruin en bevatten 10 capsules per strip.

en nu?

Comment

het is gewoon een supplement geen anabool, zijn vast geen fakes van.
      Mocht hij fake zijn werkt hij niet, maar ook niet als het echt is is gewoon kutspul en weggegooid geld. sorry bro
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by zeeman48 View Post
        heb humanobol aangekocht van revolutions. |De verpakking is origineel, maar de inhoud weet ik niet zeker. ook de houdbaarheid van de strips is niet dezelfde als die van de verpakking. de strips zijn roodbruin en bevatten 10 capsules per strip.

Ja dat zijn de enige echte humanobols......
        En op de achterkant staat 8x met grote letters "humanobol"

hebben ze hier nu ook al fakes van?
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Even verplaatst. En Humanobol van Revolutions kent geen fakes kerel. Hoogstens nieuwere verpakkingen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nee dus. elke strip bevat 10 pillen. ik denk dat de inhoud van een ander merk is en dat in revolutions doosje hebben gestopt. Gewoon erop los rotzooien. Heb tabak van die verkopers. sjoemelen dat het een lieve lust is.

Comment

Weet dan niet waar je het haalt kerel, maar dan zoek je ook wel een kutverkoper op (als het waar is).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ga ik maar niet zeggen. beschadig ik zijn imago. Heeft iemand ervaring met stracker T een testosteron verhogend middel?

Comment

Maar staat er "humanobol" op de achterzijde ??
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X