supercharge extreem N.O. van labrada

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supercharge extreem N.O. van labrada

Een veel gebruikte pre-workout is de NO X-plode van BSN. Na wat research vandaag is er een redelijk nieuw product genaamd "supercharge N.O." van het merk Labrada. Het valt mij op dat hier enorm veel positieve reacties op zijn gegeven in binnen- en buitenlandse fora (extreem positief).

Heeft iemand ervaring met Supercharge N.O. van Labrada ?

(kosten ong. 44 euro per 800 gram, 25 doseringen (1 per training)) Het schijnt een supplement te zijn waar bijna iedereen razend enthousiast over is, dus wellicht een tip.

Ben benieuwd !

Groet Taxation
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Niemand ervaring met dit product ?

Comment

Denk het niet als het een nieuw product is....

Heb je een linkje?
      Ben wel weer is toe aan wat neiuwd om te proberen
      Who's the Chef

Comment

Meest geweldige NO die ik gebruikt heb... geniet de voorkeur ver boven no explode of nano vapor

Comment

ik zelf heb er slechte ervaringen over. niet kunnen slapen. pissen als een gek. 3kg vocht erdoor kwijtgeraakt. dus voor mij niet meer

Comment

heb het hier al een paar x geroepen

goed produkt is zijn geld meer dan waard

gebruik twee schepjes en je knalt echt
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bedoel je XXL no nonsense nutrition

Die gebruik ik namelijk standaard.

Comment

Inderdaad Falstyr, dat is de link van het product. Het wordt ook door andere aangeboden. Ik heb het product een paar dagen geleden gegoogled om de reacties en bevindingen van dit product te acherhalen. De productomschrijving nodigt niet per definitie uit om het te gebruiken, boven andere NO producten, maar ik zou zeggen google het eens. Bijna iedereen (binnen- en buitennland) is er razend enthousiast over. Zelden kom ik een commentaar tegen dat het niet zou werken o.i.d. Ik kan me voorstellen dat je er niet goed van kan slapen, omdat het een zeer heftig product blijkt te zijn die noopt tot heftige trainingen en het schijnt ook niet onderheving te zijn aan gewenning. Vele vinden dit ook een beter/heftiger product dan de NO X-plode van BSN.

Dus vanwege de zeer vele positieve reacties, hierbij wellicht een tip voor een ieder die een nieuwe NO product wil proberen.

Hier een van de vele links:
                Super Charge Reviews (Labrada): Rating: 9.3/10 - TheSupplementRating.com

Groet,
                Taxation
                Last edited by taxation; 27-04-2009, 11:54.

Comment

Ik reageer niet zo heftig op stimulanten als de meesten. Zelfs van 100mcg clenbuterol merk ik bijna niks. Van lading caffeine merk ik niks en van goede fat burners ook bijna niks. RPM/Drive en Super Charge idem. Sommige worden er hyper van ik niet. Maar merk wel dat ik langer door kan gaan en kracht blijf behouden. Stacken met Animal Stack en Animal Pak gaf geweldige resultaten zowel qua kracht als massa.

Ben het uit nieuwsgierigheid gaan proberen nadat Sakura het een keer bij zich had voor een training. Bevalt prima en je hoeft het alleen te nemen voor een training en niet op rust dagen.

In mijn boek is dit 1 van de weinig supplementen die doet wat het moet doen

Ik moet alleen uitkijken dat ik niet te veel koolhydraten eet + deze sup voor een work-out anders wordt ik zo duf als wat. Geen explosiviteit en sta dan te gapen als een gek en voel me dan net een vaatdoek :P

Comment

Dit is inderdaad een van de meest gewaardeerde pre workouts van dit moment. Hoor alleen maar positieve verhalen
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Inderdaad, goede feedback over Supercharge. De meesten prefereren deze boven No-Xplode.
                      www.sportfood.nl

Comment

Welke smaak heeft de voorkeur ?

• grape;
                        • orange of
                        • fruit punch ?

(Alleen diegene die het product kennen natuurlijk he )

Comment

Originally posted by taxation View Post
                          Welke smaak heeft de voorkeur ?

• grape;
                          • orange of
                          • fruit punch ?

(Alleen diegene die het product kennen natuurlijk he )
                          fruit punch jammie

goeie smaak

Comment

Heb alleen Fruit Punch gehad dus ver. Vind het een nogal zoete kauwgom achtige bedoeling.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Heb alleen Fruit Punch gehad dus ver. Vind het een nogal zoete kauwgom achtige bedoeling.
                              haha dat krijg je ervan als je meer van chocolade houd he

vind hem niet eens zoet als ik eerlijk ben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X