Heb ik dit nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik dit nodig?

Hoi allemaal! Ben nieuw hier en train nu bijna 6 maanden 2 a 3 keer in de week. Ik woog 97KG en nu rond de 93 dus veel is er niet af maar heb echt veel spier massa opgebouwd dus dat betekent dat er wel degelijk heel wat kilo's vet vanaf is toch?

Ik wilde graag weten of het verstandig is om voedings supplementen te gebruiken. Ik probeer namelijk zins vorige week mijn voeding in de gaten te houden en onder de 2000 calorien te blijfen want ik wil mijn buikspieren zien, ik heb ze wel degelijk maar zit nogal wat buikvet over . Ik hoef er absoluut niet "ripped" uit te zien maar ik denk dat mijn grootste zorg voeding is.

Ik heb een natuurlijk overschot aan creatine in mijn bloed dus dat wil ik niet verhogen aangezien teveel van dat goedje nadelige effecten kan hebben. Ik eet ook "bijna" elke dag vlees, rund of kip, bijna geen varken meer. Ik zie er dus behoorlijk stevig uit, mijn borst en bi/triceps zijn echt flink gegroeit. Wat voor voordelen en/of nadelen zou ik kunnen krijgen van dit soort supplementen? Heb ik dit wel echt nodig? En zo ja noem is wat waar juist ik met overgewicht wat aan kan hebben en toch kan afslanken... ik bedoel vet er af en spiermassa erbij. Heb ik genoeg aan eiwitten of kan er nog wel meer proteine bij al dat vlees wat ik eet?

Ook zou ik graag wat tips willen krijgen over voeding, ik weet dat hier een ander forum voor is en indien nodig post ik daar ook wel wat. ik eet heel veel fruit 6 of meer stuks per dag waaronder iig banaan, peer en appel. Groente is wel wat minder zeker geen 2 ons per dag. Ik ben vaak onderweg en moet genoegen nemen met een pizza, of junkfood, hier moet ik natuurlijk op verbeteren maar zoals ik al zei probeer ik onder die 2000 calorien te blijfen en dat lukt aardig. Ben wel dol op ovenschotels die ik vol prop met groente maar of zo'n ovenschotel nou zou goed is weet ik ook niet .

Thanks!
    "Rapapapa" - Ome Willem

welkom.

Junkvoeding is eentonig. Bewonderenswaardig dat je onder of gelijk aan 2000 kcal wilt blijven met junk, maar probeer eens wat eten van thuis mee te nemen zoals bijvoorbeeld een boterham.Het is maar een gedachte.

Gezien het feit dat je geen voedingsschema hebt gepost kunnen we daar niet veel mee.
    Maar gewoon beginnen met multivitaminen is al geen slechte start. Vit C en B12 kan ook geen kwaad om mee te beginnen.

Succes
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ja natuurlijk moet ik van die junkfood af . Ik heb nog geen voedings schema, heb daarover een post gemaakt wat het best zou zijn voor mijn gewicht/lengte. Ik lees ook veel over vet % en dat je daaruit je energy verbruik kan meten. Lastige is het meten van dat vet percentage, onder water meting, met stroom stoten, huidplooien meten... Waar kan ik dat doen? Maar dit alles is niet echt voor deze topic. Ik vraag me gewoon af of voedings supplementen voor mij nodig zijn, ja dan heb je een voedings schema nodig, dus dat zegt mij dat mensen met overgewicht wel baat kunnen hebben bij voedings supplementen. Ga maar snel aan zo'n schema werken. Thanks voor je comment.
      "Rapapapa" - Ome Willem

Comment

Originally posted by Madmenyo View Post
        Ga maar snel aan zo'n schema werken.
        Pardon..?

Comment

zal wel het woordje ik voor moeten....
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Ik bedoel mijzelf daarmee. Sorry voor 't mis verstand, ik zal in de toekomst proberen duidelijk te schrijfen. Maar ben af en toe wat lui met tekst .

-edit-
            Ik wil er zelf aan werken. Ik ben niet iemand die hier de boel op stelten wil zetten. Ik heb idd niet de forum rules gelezen wat natuurlijk stom is. Maar verwachte dat daar de reguliere dingen in stonden als, no trolling, no bumping, nu offensive material, enz wat ook stom van mij is. Dus ik vraag u niet achter alles iets te zoeken. Nogmaals mijn excuses.
            Last edited by Madmenyo; 29-04-2009, 17:59.
            "Rapapapa" - Ome Willem

Comment

prima Succes, het kost (nogal) wat moeite, maar de lange weg is in dit geval de beste en ook nog de leerzaamste.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X