Anabolic WMS (Waxy Maize Starch)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolic WMS (Waxy Maize Starch)

Heeft iemand dit product al een keer geprobeerd?

Zo ja, positieve ervaringen?

Hierbij de link naar product:

Anabolic WMS Waxy Maize Starch-opmerkelijk spieropbouwend resultaat - Body en Fitshop
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

WMS is een soort Vitargo. Heb wel eens wat vitargo gehad tijdens de training, merkte er geen ene fuck van. Zelfs een normale aquarius vond ik beter.

Nu naar de theorie: WMS heeft alleen zin als je boven de 75 gram ervan wilt binnenkrijgen. Hele osmolariteit verhaal wil ik wel vertellen als het echt moet, maar even in het kort dus:

Onder 75 gram: dextrose
    Boven 75 gram: Vitargo/WMS/alle andere spannende dingen met namen die rijmen op vitargo of maïs
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hmm.

Mijn plan is om 20g tijdens training te nemen en 80g na training.

Indien je een keer de tijd vindt om dat osmolariteit verhaal te vertellen, hoor ik het graag.

Mijn eigen reden voor Vitargo is eigenlijk dat ik een gevoelige huid heb. Suiker is daar funest voor. Sinds ik gestopt ben met dextrose gaat het al iets beter. Juist omdat ik Vitargo geen suikers zitten heb ik daarvoor gekozen.

Maar het is dus het beste om minimaal 75g te nemen? Wat is daar de redenering van?
      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Nee, zeg niet dat 75 gram het beste is, zeg slechts dat dat het omslagpunt is.

Verhaal is zo dat je lichaam pas dingen op kan nemen door je maag (geloof in ieder geval dat dextrose door je maagwand heen wordt opgenomen) als de osmolariteit van je maaginhoud gelijk is aan die van je bloed. Met dextrose is het tot de 75 gram redelijkerwijs mogelijk genoeg water te consumeren om die osmolariteit genoeg in de buurt te krijgen om snelle opname te garanderen. Erboven moet je wel zo godsgruwelijk veel water drinken dat het ondoenlijk is, en je lichaam dus eerst vocht aan zichzelf moet onttrekken om in de maag te lozen om die osmolariteit gelijk te trekken, om dan pas de glucose op te kunnen nemen.
        Vitargo heeft veel minder water nodig vanwege de lagere osmolariteit ervan, waardoor je veel meer vitargo kunt verorberen zonder dat het problemen op gaat leveren met je vochtbalans. Vitargo is echter vele malen duurder dan dextrose, vandaar dat het dus onder de 75 gram geen meerwaarde biedt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X