17 Jaar is redelijk jong, dat is waar, maar van een paar sups ga je niet kapot zolang je gewoon de gebruiksaanwijzing leest en volgt.
Welke fat burner moet ik nemen?
Collapse
X
-
@ Alpha muscles. Inderdaad een goede weightgainer van eigen huismerk zou een goede suppletie zijn, en eventueel ook wat meer huismerken in het assortiment. Dan natuurlijk wel van een uitstekende kwaliteit. Misschien ook een tip voor een huismerk eiwitpoeder. Zie bijv. allah power supplements. en natuurlijk weer tegen een razend scherpe prijs.
Thx. voor de t-shirt. Leuke actie. Misschien voor deze zomer alpha petjes
Menschen, zie ook de poll op de site.
alphamuscles.comLast edited by taxation; 06-05-2009, 23:35.Evolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
In mijn optiek:
- Als je 17 jaar bent moet je nog niet aan fatburners denken!
- Supplementen maken maar 5 % van een mooi fysiek als resultaat uit. De overige 95% zitten hem in voeding en training. Staar je dus niet blind op fatburners
That being said:
Persoonlijk vind ik elke fatburner redelijk gelijk. Ze hebben 1 ding gemeen;..er zit altijd caffeine en groene thee in. Soms wat andere ingredients maar dat zijn de belangrijkste. Wat je dan in mijn optiek beter kan doen, is caffeine in poedervorm halen in de sportwinkel en je eigen fatburner maken. Is 10x goedkoper. Verdiep je uiteraard van te voren wel ff in de hoeveelheden etc!.
ps:
Ik ben me laatste tijd erg in kelp tabletten aan het verdiepen. En het schijnt dat je daar meer winst mee kan halen. Omdat het je schildklier stimuleert en dus een snellere stofwisseling krijgt. Stuk gezonder dan caffeine.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View Post
ps:
Ik ben me laatste tijd erg in kelp tabletten aan het verdiepen. En het schijnt dat je daar meer winst mee kan halen. Omdat het je schildklier stimuleert en dus een snellere stofwisseling krijgt. Stuk gezonder dan caffeine.
Waarom is volgens jou kelp een stuk gezonder dan caffeïne?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostWaarom is volgens jou kelp een stuk gezonder dan caffeïne?
En wat ik hoor is:
- Huisarts gebeld om te vragen of kelp slecht is in combinatie met medicijnen. Dit was niet het geval. Dit is echter met te hoge dosis caffeine vaak wel het geval. Te veel mg caffeine en medicijnen gaat niet goed samen.
- Ik kocht kelptabletten bij de tuinen;..die vrouw zei dat zij dat de beste manier om af te vallen vond en dat ze al veel goede resultaten heeft gezien.
- De consumentenbond schreef in onderzoek naar afval supllementen dat kelp de gezondste manier is.
- Mijn eigen boerenverstand zegt dat kelp, zeeplanten, een natuurproduct is. Waar de caffeine in fatburners een chemisch troepje is.
- Het belangrijkste bestandsdeel van kelp is jodium. Als je daar op googled dan zie je dat het ondergewaardeerd is. En dat het lichaam best meer jodium kan gebruiken omdat we vaak een tekort hebben.
- Caffeine is pur sang niet super gezond. Vooral hoogsensitieve mensen (1 op de 4 wijst onderzoek uit) zijn gevoelig voor de negatieve werking van caffeine.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Niet alle burners zijn gelijk. Venom Hyperdrive 3.0 en mitotropin dissen al die andere burners. Pure cafeïne kan ook, maar dan moet je hoger doseren dat er in die burners zit om eenzelfde effect te krijgen, en dan ga je wel richting de minder gezonde doses."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNiet alle burners zijn gelijk. Venom Hyperdrive 3.0 en mitotropin dissen al die andere burners. Pure cafeïne kan ook, maar dan moet je hoger doseren dat er in die burners zit om eenzelfde effect te krijgen, en dan ga je wel richting de minder gezonde doses.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Super. Lekker warm, wel energiek maar niet gejaagd (met venom raak ik wel heel gejaagd, vind ik persoonlijk overigens wel lekker), vet verlies heb ik heel goed kunnen zien bij mijn pa (ik heb het niet structureel gebruikt), ook al at hij er bakken troep bij, en het leuke is dat je echt de volgende dag al iets verschil ziet. Komt omdat er ook wat vochtafdrijvers in zitten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostSuper. Lekker warm, wel energiek maar niet gejaagd (met venom raak ik wel heel gejaagd, vind ik persoonlijk overigens wel lekker), vet verlies heb ik heel goed kunnen zien bij mijn pa (ik heb het niet structureel gebruikt), ook al at hij er bakken troep bij, en het leuke is dat je echt de volgende dag al iets verschil ziet. Komt omdat er ook wat vochtafdrijvers in zitten.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Je moet wel uitkijken dat je geen dingen gaat nemen waar je metabolisme te hard van gaat lopen en je echt snellere hartslag krijgt. Dat is niet gezond. In mijn optiek kan je beter kijken hoe je je schildklier een schop onder z'n reet kan geven.
MAAR ik ben sinds 2 dagen aan de kelp ..ik hou jullie op de hoogteYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Hartslag opjagen is juist het idee achter de meeste burners..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment