Welke fat burner moet ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat ik de stacker 4 ga proberen.
    Bedankt voor al jullie reacties/meningen

Comment

goed op je voeding letten en cardio zullen je al ver brengen, als dit niet genoeg is kan je gaan zoeken naar fatburner maar ikzelf ga dan even langs de sportdokter om wat raad. hij kan je ook een preparaat voorschrijven dat waarschijnlijk goedkoper en effectiever is als alle producten die je in fitness shops kan vinden.
      grtz
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
        goed op je voeding letten en cardio zullen je al ver brengen, als dit niet genoeg is kan je gaan zoeken naar fatburner maar ikzelf ga dan even langs de sportdokter om wat raad. hij kan je ook een preparaat voorschrijven dat waarschijnlijk goedkoper en effectiever is als alle producten die je in fitness shops kan vinden.
        grtz

preparaat??

Comment

Het is een oud topic, maar wil hier even wat op toevoegen.
          Ik ben nu zelf met Mitotropin bezig. Op aanbeveling van GeneralX ooit

Maar dit is tot nu toe de beste fatburner die ik heb gehad!
          Voorheen zwoor ik bij Venom hyperdrive, deze is naar mijn mening sterker..
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Dat wou ik maar zeggen. Hoewel ik Venom net zo lekker vind. Die twee zijn echter wel met afstand de beste wat mij betreft.

Ook die nieuwe Hydroxycut Hardcore van Muscletech haalt het er gewoon niet bij.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Even een hele simpele vraag, maar merk je van dat Mitotropin echt veel, of dat het te verwaarlozen is? Wat moet ik me erbij voorstellen over wat het ongeveer helpt, je hoort bij veel producten (nee, ik geloof dit niet) dat je er 1kg per week extra mee afvalt enzo...
              zou graag hier wat over willen weten
              Groeten

Comment

Je moet het zo zien... Fatburners zorgen voor net dat beetje extra... normaal zit ik rond de 12 a 15 %
                Maar tegen de zomer wil ik proberen zonder een al te streng dieet onder de 10% te komen

Met een goede fatburner lukt me dit meestal wel... Voorheen was het met ephidrine goed te doen om aan de 7 % te komen. Tegenwoordig gaat dat wat moeizamer. Venom hyperdrive deed zijn werk goed maar is niet meer te krijgen. De levering naar Nederland is stop gezet vanwege bepaalde stoffen.

Dus ben ik verder gaan zoeken. Ik hoor ook goede reacties over Thermonex van BSN.
                Zelf neem ik nu Mitotropin en ik moet zeggen dat hij Net zo sterk misschien wel sterker is
                dan Venom hypderdrive

Probeer het eens... Je ondervind het alleen door het zelf een keer te nemen

Comment

Mito drijft wat vocht af en helpt wat met de vetverbranding. Gaat gewoon net wat sneller.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Maar is het ook zinvol (zie je veel resultaat), als je nog wat meer moet afvallen dan van 15% naar 10%? bijvoorbeeld een kilotje of 10?
                    Groeten

Comment

Je ziet dus meer resultaat ja. 10kg Is op elke burner ambitieus op zijn zachtst gezegd, dus zou daar niet op in zetten.

sigpic

Comment

ik bedoel in combinatie met goede training en voeding natuurlijk, of dat op 10kg een groot verschil zou maken
                        Groeten

Comment

Zoals Gen al zegt 'het gaat net wat sneller'. Waar ben je naar op zoek? een uitspraak als 'normaal gesproken doe je vijf weken over 10 kg afvallen maar met mitotroping maar 4'. Dat is niet te zeggen.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

nee, dat verschilt per persoon natuurlijk, maar ja ben beetje huiverig altijd en al helemaal omdat het niet zomaar een paar euro kost of zo
                            Groeten

Comment

Dan is aan jou de vraag of dat 'net wat beetje sneller' voor jou voldoende is om er die euries voor neer te leggen. Kunnen wij niet voor je bepalen natuurlijk . Enige manier is toch het een keer uittesten en als je bang bent je geld aan iets uit te geven dat tegen gaat vallen, dan doe je het lekker niet.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mito is een relatief duur product... dat klopt
                                Maar het is wel een 30 dagen kit (veel anderen halen dat niet)

En vind het je TE duur, kijk dan eens naar thermonex...
                                120 caps a 4 per dag is ook 30 dagen maar dan is de dosering erg laag.
                                Ik zou van thermonex 6 tot 9 caps per dag nemen

Wat omgerekend dan ook op ongeveer 60 euro uit komt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X