Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
goed op je voeding letten en cardio zullen je al ver brengen, als dit niet genoeg is kan je gaan zoeken naar fatburner maar ikzelf ga dan even langs de sportdokter om wat raad. hij kan je ook een preparaat voorschrijven dat waarschijnlijk goedkoper en effectiever is als alle producten die je in fitness shops kan vinden.
grtz
goed op je voeding letten en cardio zullen je al ver brengen, als dit niet genoeg is kan je gaan zoeken naar fatburner maar ikzelf ga dan even langs de sportdokter om wat raad. hij kan je ook een preparaat voorschrijven dat waarschijnlijk goedkoper en effectiever is als alle producten die je in fitness shops kan vinden.
grtz
Even een hele simpele vraag, maar merk je van dat Mitotropin echt veel, of dat het te verwaarlozen is? Wat moet ik me erbij voorstellen over wat het ongeveer helpt, je hoort bij veel producten (nee, ik geloof dit niet) dat je er 1kg per week extra mee afvalt enzo...
zou graag hier wat over willen weten
Je moet het zo zien... Fatburners zorgen voor net dat beetje extra... normaal zit ik rond de 12 a 15 %
Maar tegen de zomer wil ik proberen zonder een al te streng dieet onder de 10% te komen
Met een goede fatburner lukt me dit meestal wel... Voorheen was het met ephidrine goed te doen om aan de 7 % te komen. Tegenwoordig gaat dat wat moeizamer. Venom hyperdrive deed zijn werk goed maar is niet meer te krijgen. De levering naar Nederland is stop gezet vanwege bepaalde stoffen.
Dus ben ik verder gaan zoeken. Ik hoor ook goede reacties over Thermonex van BSN.
Zelf neem ik nu Mitotropin en ik moet zeggen dat hij Net zo sterk misschien wel sterker is
dan Venom hypderdrive
Probeer het eens... Je ondervind het alleen door het zelf een keer te nemen
Zoals Gen al zegt 'het gaat net wat sneller'. Waar ben je naar op zoek? een uitspraak als 'normaal gesproken doe je vijf weken over 10 kg afvallen maar met mitotroping maar 4'. Dat is niet te zeggen.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Dan is aan jou de vraag of dat 'net wat beetje sneller' voor jou voldoende is om er die euries voor neer te leggen. Kunnen wij niet voor je bepalen natuurlijk . Enige manier is toch het een keer uittesten en als je bang bent je geld aan iets uit te geven dat tegen gaat vallen, dan doe je het lekker niet.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Mito is een relatief duur product... dat klopt
Maar het is wel een 30 dagen kit (veel anderen halen dat niet)
En vind het je TE duur, kijk dan eens naar thermonex...
120 caps a 4 per dag is ook 30 dagen maar dan is de dosering erg laag.
Ik zou van thermonex 6 tot 9 caps per dag nemen
Wat omgerekend dan ook op ongeveer 60 euro uit komt
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment