Welke fat burner moet ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat zal het probleem zijn. Ik heb de eerste 2 dagen 2x daags 2 pillen genomen en vanaf toen gelijk volle bak zoals op de gebruiksvoorschriften stond..
    Ik ga vanaf morgen weer rustig aan beginnen kijken of ik het nu langer uithoud.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      2.3% in 8 dagen? Dan heb je een kut eet patroon er naast gehad. Eentje met te weinig voeding anders zou je eerder 0.7-1% kijk geraakt zijn in een week tijd. En als je crash dieet doet dan is het niet gek dat je er nog andere gezondheidsproblemen bij krijgt.
      Ik merkte wel dat ik erg weinig at, ze schijnen nogal eetlust onderdrukkend te werken. Morgen nieuwe start

Comment

mitotropin:

Is Mitotropin Worth Trying?

This is not a product to use for weight loss. It is primarily used for hard core bodybuilders

voorts vind ik ook dat er mensen zijn die last krijgen van hun schildklier

nog mensen met ervaringen met dit product?

Comment

Originally posted by Spectral View Post
          mitotropin:

This is not a product to use for weight loss. It is primarily used for hard core bodybuilders

Ja. Voor zover ik weet geen last gehad van mijn schildklier (zou niet weten waar je dat aan zou moeten merken). Wat betreft burnende kwaliteiten kan ik er geen sluitend oordeel over geven, omdat ik teveel dingen tegelijk heb aangepast en dus niet kan zeggen in hoeverre de mitotropin heeft bijgedragen aan de veranderingen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            mitotropin:

Hoe kun je vinden dat er mensen zijn die last krijgen van hun schildklier?

Ik heb overigens ervaring met het product, super-goedje. Ook anderen die het nemen zijn er zeer over te spreken. Lekker warm, energiek, niet gejaagd.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mijn nonkel heeft last van zijn schildklier (niets te maken met dit product ter duidelijkheid, heeft nog nooit enige vorm van burners genomen voor zover ik weet). En je merkt dat je schildklier niet naar behoren werkt door oa: een futloos gevoel, toename van vetmassa (en voeding net zoals vroeger en toen geen aanleg om dik te worden).

na wat opzoeking over dit product kwam ik erop uit dat sommige mensen 'zouden' last krijgen van hun schildklier hierdoor en dan via de dokter allerlei andere medicatie moesten nemen om deze terug op orde te krijgen.

Dit ter zijde gelaten zou ik mezelf nu niet echt omschrijven als hardcore bodybuilder. Maar gewoon iemand die slank wil proberen te worden en blijven en toch geen panlat te zijn (beetje spieren). Hoe zit het dan met de pure vetverbrandende eigenschappen van dit goedje? Is het puur op dat nog altijd de beste van zijn soort of zijn er betere?

Comment

Mito is super.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben nu ongeveer een week bezig met Hydroxycut, ik heb geen getallen maar merk duidelijk dat ik droger word ben er zeer tevreden mee. Heb geen ervaring met mito en anderen maar vind hydroxycut super. Zie ook beter spierdefinitie bij mijn quadtriceps en kuiten.
                  " Failure is not an option "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X