Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Maasproductions View Post
    Na 2 a 3 weken circa 2x gebruikt te hebben voelde ik al niks meer van max. Dosering...
    Jammer want op het begin knalt het niet normaal hard.

Een advies met het gebruik van crack is dat je het niet elke training gebruikt.
    Als je lichaam er aan gewend raakt voel je het inderdaad minder snel en sommige merken zelfs geen verschil met wanneer ze trainen zonder crack.

Ik gebruik Crack nu een week. Ik heb 4 trainingsdagen en op 2 dagen gebruik ik Crack. Maandag`s en Donderdag`s, werkt prima op die manier.

Na een week merk ik trouwens als dat mijn borst, triceps en biceps hier goed op gaan.!

Je gaat er wel van vreten als een malle!! normaal red ik het met 50 euro boodschappen in de week. Nu dus niet meer
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

• Originally posted by TSS030 View Post
      Een advies met het gebruik van crack is dat je het niet elke training gebruikt.
      Als je lichaam er aan gewend raakt voel je het inderdaad minder snel en sommige merken zelfs geen verschil met wanneer ze trainen zonder crack.

Ik gebruik Crack nu een week. Ik heb 4 trainingsdagen en op 2 dagen gebruik ik Crack. Maandag`s en Donderdag`s, werkt prima op die manier.

Na een week merk ik trouwens als dat mijn borst, triceps en biceps hier goed op gaan.!

Je gaat er wel van vreten als een malle!! normaal red ik het met 50 euro boodschappen in de week. Nu dus niet meer
      Mijn eerste pot die ik echt heel lang geleden gebruikt heb, pakte ik 2 a 3 weken 4x p.w.
      Dit was toen crack NET uit was. Toen de V2 van crack kwam (maanden later) heb ik nog een potje gehaald. Deze pot voelde ik zelfs al niet nadat ik 1 week 2 keer crack genomen had.
      No xplode blijft voor mij gewoon het beste, blijft knallen bij mij hoevaak ik het ook gebruik!

Comment

• Ik heb het een half jaartje geleden gebruikt, En moet zeggen dat het goed spul is!
        Alleen de smaak is een nadeel en aan het eind van de pot merk je dat goed.
        maar niet alles kan super zijn. verder raak je er idd aan gewend ik pakte het 5 dagen in de week en effect werd aanzienlijk minder, Helaas. Daarin tegen werkte dit spul wel gewoon echt alleen bij het trainen. en dat is super! heb ook unleash v3 gehad en daar werk ik midden in de nacht zwetend wakker van.... Ook is de afbeelding een min puntje kan me voorstellen dat sommige mensen niet blij worden als ze een pot met iemand die kop vol witte poeder heeft in huis komt.

Comment

• Ik hoor niet veel over crack v3, wat zijn de ervaringen ten opzichte van de oudere versies?
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Het lijkt mij veel van hetzelfde.

Comment

• heb het gehad niet echt veel van gevoeld en veelste duur
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Ik krijg veel vragen wanneer crack weer binnen komt.

Helaas is het momenteel overal uitverkocht, het komt iig zeer snel weer in NL als het goed is!
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Bij mij werkt het super heb nog 4 zakjes hier liggen.
                  BP (95kg)
                  DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                  mp (55) kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X