Revolutions [Crack]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• helemaal mee eens

Comment

• Originally posted by sf01 View Post
      Ik meen mij iets te herinneren dat de 'oude' Crack inderdaad verboden middelen bevatte.
      Dat mensen de nieuwe variant een stuk minder vinden (nadat ze dit hebben aangepakt)

Nieuwe Crack staat voor zover ik weet niet op een zwarte lijst.
      En het blijft natuurlijk lastig, want er komt dagelijks meer op die lijst te staan.
      Producenten proberen om de lijst heen te werken. De lijst wordt dan weer aangepast en opeens staat het dan toch op de lijst. Blijft vage shit.

Ik zou het zelf niet zo snel gebruiken. Nog steeds is alleen van creatine en whey aangetoond dat het 'werkt' de rest is vooral veel poeha. En werkt het wel... dan is het weer door 'stofjes' die (binnenkort) niet meer mogen.

dat ben ik niet met je eens, doe zogenaamde 'stofjes' zijn ook gewoon ingredienten die bijdragen voeren voor een supplement, kijk maar eens naar je whey daar zijn ook zogenaamde ''stofjes'' aan toegevoegd, en dat is bij vrijwel alles zo, de werkelijke ''stof'' in een pre workout die eigenlijk de basis is er voor is gewoon simpel caffeine en daar is ook van aangetoont dat het stimulerend werkt, daarnaast nog geranium extract en daar gaat dit ''onderzoek'' over, zover je over aangetoont bewijs kunt spreken, er wordt duidelijk vermeld dat je als je in contact komt met dopingscontrole de uitslag positief kan zijn wegen geranium en omdan nog het risico te lopen om positief aan te slaan moet die man zelf maar wete, de man heeft gekozen om het wel te nemen, heeft de verpakking niet goed gelezen en dan heeft hij nog het goore lef om dan dit product de schuld te geven.

CITAAT:

Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
      De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine bevatten.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• ja dat... of ze hebben het er na dit verhaal pas opgezet

Verder heb ik niet zo'n pot thuis staan... dus heb geen flauw idee of zoiets er inderdaad op staat.
        Het feit blijft dat ze claimen dat er niks 'illegaals' in zit. Terwijl dit ingredient dus wel op een dopinglijst voor komt dan.
        Fear is the mind killer

Comment

• Originally posted by sf01 View Post
          ja dat... of ze hebben het er na dit verhaal pas opgezet

Verder heb ik niet zo'n pot thuis staan... dus heb geen flauw idee of zoiets er inderdaad op staat
          staat overal op waar geranium/gerenamine/ 1,3Dimethylamylamine zit vermeld, volgens mij is dit zelfs verplicht..
          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            staat overal op waar geranium/gerenamine/ 1,3Dimethylamylamine zit vermeld, volgens mij is dit zelfs verplicht..
            Dit is inderdaad verplicht!

Tevens is crack weer verkrijgbaar
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• ik heb het weggegeven vond het helemaal nix die troep

Comment

• heb het 2weken geleden voor het eerst gebruikt pff gekke pomp nou gebruik ik het vandaag weer niks noppes

Comment

• Leeeeekkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr
                  lekker bij het eten en om de hele dag door te drinken lekker drankje!! maakt niet uit welk tijdstip van de dag, het blijft een lekker drankje

Comment

• Originally posted by Karwan View Post
                    heb het 2weken geleden voor het eerst gebruikt pff gekke pomp nou gebruik ik het vandaag weer niks noppes
                    Er ontstaat gewenning, je moet meer nemen dan.

Comment

• of het werkt niet bij hem. is niet bewezen dat het voor iedereen werkt. misschien beetje zelfde verhaal als creatine? ik vertrouw al die dingen niet man. gewoon een goed voedingsschema is zat.

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
                        of het werkt niet bij hem. is niet bewezen dat het voor iedereen werkt. misschien beetje zelfde verhaal als creatine? ik vertrouw al die dingen niet man. gewoon een goed voedingsschema is zat.
                        Een booster kan je niet vergelijken met creatine of een voedingsschema.
                        Die sups zijn gemaakt om je net dat beetje extra te geven tijdens een work out.
                        Je bent meer gefocused, hebt meer zin om te trainen. Het is geen sup waarmee je massa gaat gainen.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• ok thanks voor de toelichting ik wist niet eens dat creatine voor massa was haha wat een noob die straatvechter :d

Comment

• Bij Crack is het aan te bevelen het niet te lang te gebruiken... Er ontstaat gewenning, en je hart krijgt er een opsodemieter van.. 8 weken is lang zat... Daarna 1 maand rust
                            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

• Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                              Bij Crack is het aan te bevelen het niet te lang te gebruiken... Er ontstaat gewenning, en je hart krijgt er een opsodemieter van.. 8 weken is lang zat... Daarna 1 maand rust
                              Na 2 a 3 weken circa 2x gebruikt te hebben voelde ik al niks meer van max. Dosering...
                              Jammer want op het begin knalt het niet normaal hard.

Comment

• Mijn broertje heeft mijn pot opgemaakt en hij ging er wel goed op, alleen niet voor slapen gaan gebruiken! ;P
                                Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X