Iemand er al wat langer mee bezig, buiten het testzakje ?
Revolutions [Crack]
Collapse
X
-
Ben er nu een dikke week mee bezig en nog altijd tevreden.
Heb het woensdag zelfs voor het fietsen genomen en ik was niet kapot te krijgen.
Ik wilde maar doorgaan en ook bergop, waar ik normaal vrij snel verzuring krijg, had ik nergens last van.
Woensdagavond daarentegen ging ik naar de sportschool en ik wilde geen 2 keer op een dag crack nemen, maar het viel tegen zonder.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Ik heb geen gebruikservaring, maar wel wat cijfers: "mijn" bb-zaak heeft 75 potten verkocht over een tijdsspanne van acht dagen. Vliegen eruit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Jep, in acht dagen. Onvoorstelbaar dat dat zo hard gaat. Wereldreclame dus."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by nielsie View Poster staat in de text op de site, "Wordt alleen aanbevolen voor gevorderde bodybuilders 18+"
wat valt er onder gevordert dan?:ODe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
Is dit niet slecht voor je lichaam, je blijft maar gaan terwijl je lichaam eigenlijk niet meer wil waarschijnlijk, echter merk je dit niet. Een beetje het effect van speed lijkt me. Kan nooit goed zijn lijkt mij.
Ik bedoel dit niet als vooroordeel naar iemand toe, misschien dat het een te snelle conclusie is van mij
Comment
-
Net bij mijn bestelling 4 samples gekregen en zal het binnenkort eens testen, verwacht dat ik er zowiezo knetterhard op ga al is het maar van de caffeïne (heb al 4-6 maanden niks van caffeine op) dus ben benieuwd. Natuurlijk zal ik resultaat nog even laten weten.
Klasse marketing overigensThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Zou altijd weer even een pauze inlassen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment