Kaal met dikke baard?!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaal met dikke baard?!!

Heey Mensen even een vraag over testosteron verhogende middelen.
    ter verduidelijiking:
    Ik heb het hier over plantaardige supplementen en dus geen A.S.

Ik ben beginnend fitnesser (4mndjes ong) en wil in de loop der tijd ook beginnen met testosteron supps.

Nu las ik laatst dat deze vermeerdering van het testosteron in het lichaam ook het kaal worden versneld maar de baard groei daarentegen weer verhevigd. Kloppen deze uitspraken?

(ik ben nog nieuw met deze materie dus aanvullingen zijn ook welkom)

Thnx alvast!
    Remember the tongue is the strongest muscle..
    Do not forget to excersize it once in a while!!

Test booster sups zijn weggegooid geld.

Comment

Nou heb ik me er niet bijzonder in verdiept, maar ik heb nog nooit iets gelezen over enig effect van test boosters, behalve dan bij mannen die al redelijk op leeftijd zijn...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

jah vond me baard al meer doorkomen toch ergens goed voor die pillen

test boosters zou ik na 40+ keer gaan proberen heb er niet veel van gemerkt.. alleen dat mijn test er vaker uitwilt :P ff netjes omschreven (H)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

test boosters zou ik na 40+ keer gaan proberen heb er niet veel van gemerkt.. alleen dat mijn test er vaker uitwilt :P ff netjes omschreven (H)

\o/ netjes omschreven hoor!
          Ik wil zelf niet aan de a.s. dus moet tog iets proberen. Op het internet staan wel geweldige promotie verhaaltjes over deze plantaardige extracten.
          Maar eigenlijk zijn dit dus ' thuiswinkel rommel ' praatjes?

Comment

Misschien is creatine iets voor je?

Comment

Op jouw leeftijd heb je echt nog geen test boosters nodig. 'Investeer' in een goed trainingsschema en voedingsschema en supplementen waar je wel wat aan hebt en je zult genoeg progressie boeken lijkt me zo...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Test booster gaat niks doen qua haargroei. Kan echter nog ooit zijn dat je je gaat verdiepen in de hormonen, en dan zie je dat DHT inderdaad kaalheid in de hand werkt, maar de baardgroei stimuleert.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Is idd zonde geld zelfs die negatieve dingen doen ze geen eens.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by twee bij twee View Post
                    Heey Mensen even een vraag over testosteron verhogende middelen.
                    ter verduidelijiking:
                    Ik heb het hier over plantaardige supplementen en dus geen A.S.

Ik ben beginnend fitnesser (4mndjes ong) en wil in de loop der tijd ook beginnen met testosteron supps.

Nu las ik laatst dat deze vermeerdering van het testosteron in het lichaam ook het kaal worden versneld maar de baard groei daarentegen weer verhevigd. Kloppen deze uitspraken?

(ik ben nog nieuw met deze materie dus aanvullingen zijn ook welkom)

Thnx alvast!

Zoek eens op de link tussen T en DHT en de link tussen DHT en lichaamsbeharing
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

Volgens mij wordt je meer volwassen
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                        Volgens mij wordt je meer volwassen
                        dat zou ook kunnen

Comment

Originally posted by CruX View Post
                          Misschien is creatine iets voor je?
                          Jah tegen de tijd dat ik op dat plateau komt zal ik dat gaan beginnen. Voorlopig heb ik nog genoeg energie en vooruitgang van mezelf.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                            Zoek eens op de link tussen T en DHT en de link tussen DHT en lichaamsbeharing
                            Wil je dat misschien iets meer specificeren? Zo zou ik niet weten waarop ik precies moet gaan zoeken.

Comment

Bestaan er planten die testosteron produceren, ik heb nog nooit een plant gezien met kloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X