Kaal met dikke baard?!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaal met dikke baard?!!

Heey Mensen even een vraag over testosteron verhogende middelen.
    ter verduidelijiking:
    Ik heb het hier over plantaardige supplementen en dus geen A.S.

Ik ben beginnend fitnesser (4mndjes ong) en wil in de loop der tijd ook beginnen met testosteron supps.

Nu las ik laatst dat deze vermeerdering van het testosteron in het lichaam ook het kaal worden versneld maar de baard groei daarentegen weer verhevigd. Kloppen deze uitspraken?

(ik ben nog nieuw met deze materie dus aanvullingen zijn ook welkom)

Thnx alvast!
    Remember the tongue is the strongest muscle..
    Do not forget to excersize it once in a while!!

Test booster sups zijn weggegooid geld.

Comment

Nou heb ik me er niet bijzonder in verdiept, maar ik heb nog nooit iets gelezen over enig effect van test boosters, behalve dan bij mannen die al redelijk op leeftijd zijn...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

jah vond me baard al meer doorkomen toch ergens goed voor die pillen

test boosters zou ik na 40+ keer gaan proberen heb er niet veel van gemerkt.. alleen dat mijn test er vaker uitwilt :P ff netjes omschreven (H)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

test boosters zou ik na 40+ keer gaan proberen heb er niet veel van gemerkt.. alleen dat mijn test er vaker uitwilt :P ff netjes omschreven (H)

\o/ netjes omschreven hoor!
          Ik wil zelf niet aan de a.s. dus moet tog iets proberen. Op het internet staan wel geweldige promotie verhaaltjes over deze plantaardige extracten.
          Maar eigenlijk zijn dit dus ' thuiswinkel rommel ' praatjes?

Comment

Misschien is creatine iets voor je?

Comment