visolie, multivitaminen, en andere supps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Hmm; jammer dan Geld buitengesmeten
    Solgar en centrum bevatten natuurlijke ingredienten...
    MDY multimax en NOW foods ADAM ook, deze zijn in verhouding
    goedkoper dan centrum en solgar.
    Tevens is MDY multimax ook nog eens time release
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Als je toch trouw iedere dag je multi en je visolie neemt, kun je naar mijn mening het beste van Flinndal kopen. Hun kwaliteit behoort tot de top en hun prijs is super. Ze sturen het per post naar je toe.

Ik neem het al jaren.

www.flinndal.nl

ps. Nee, ik werk er niet en nee, ik heb geen aandelen in het bedrijf.
      Last edited by Aschoff; 10-07-2009, 12:08.
      "Good, better, best. Never let it rest, until your good is better than your best!" ps. Nee dat ben ik niet in de foto. Is gewoon een vette tattoo en ideaal qua fysiek

Comment

Ik heb de visolie caps de deur uit gedaan omdat ik genoeg vis in de week eet. Ook de vette ja. En daarnaast neem ik ook nog walnoten, dus ik kom sowieso aan mijn omega3. Ik had geen zin meer om dure caps te kopen. Multi's neem ik overigens wel omdat ik 4 ploegendienst werk, nachtdienst draai, veel stress heb en zwaar lichamelijk werk doe. Overigens is de multi die ik neem de zeer hoog gedoseerde Performance van Centrum.
        De enige andere 3 supplementen die ik nog neem zijn biergist (tegen acne en voor extra B-vitaminen en chroom), creatine esther (krachttoename en pomp) en whey/caseineproteine poeder. Maar die laatste zie ik meer als voeding dan als supplement
        Geniet, en drink met maten!

Comment

En als je dan toch die van het Kruidvat neemt..ik raad de combinatie met knoflook af!

Comment

vandaag gehaald,

centrum performance,
            visolie en biergist.

bedankt voor de hulp mensen.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X