Hyper of Hydro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hyper of Hydro

Hoi,

ik zit nu momenteel 4 weken in de cut, alleen wil er nu wat bij gaan gebruiken.

Via google en wat reviews van een paar prodcucten zijn de hyperdrive en Hydrocut goed aangeprezen.

De hydrocut wat meer dan de Hyperdrive.

In de eerste instantie wou ik vor de Hydrocut gaan, vanwege de reviews met echte cijfers wat wegen betreft.

De hyperdrive werdt meer besproken over hoe je je erbij voelt ipv wat het echt gedaan heeft.

Graag u mening/ervaring.

Muscletech produkten vind ik persoonlijk overrated, waaronder de Hydroxycut. Ik merkte er geen reet van zowel qua gevoel als resultaat. Met de ALRI Venom Hyperdrive 3.x had ik wel gevoel en resultaat.

Dat is mijn persoonlijke ervaring er mee :P

Comment

ik ging juist wel goed op hydroxycut.
      Maar kijk eerst je voeding kritisch na, als je dat nog niet goed gedaan had.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

ALRI venom hyperdrive is ook op de meeste plaatsen uitverkocht...
        en is niet meer leverbaar

Beide goede producten
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Wat voeding betreft gaat het goed,...

Rond de 1% vet daling per week. Maar ik zoek net dat kleine beetje extra voor energie etc.

Comment

Ik zie ook dat de hyperdrive ook nog verschillende varianten.

Waar ik naar zat te kijken was de Alri Venom Hyperdrive 3.0+.

Comment

Hyperdrive woont Hydroxycut hardcore uit. Hard. Als Venom een persoon was, en Hydroxy een persoon, zou mr Hydro alvast bukken, want mr Venom zou hem anders wel zo fucking hard in zijn reet neuken dat het er door zijn keel weer uitkwam.

Als je Venom kunt kopen, halen die hap. Als je die niet kunt halen, haal Mitotropin. Kun je die niet halen, dan kun je Hydroxycut overwegen. Hydroxycut mag nog niet in de schaduw staan van die twee producten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nieuw bericht op Ergogenics laat zien dat Hydroxy ook slecht voor je lever en zo is en uit de handel gehaald word

Comment

4 weken begint het net een beetje te komen man geduld is een must
                  en helemaal bij cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X