Beta Alanine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beta Alanine

Heb nog eens forum doorgespit en hoop topics gevonden die gestorven zijn voordat er wat aan toegevoegd was wat daadwerkelijk wat waarde had.

Zat beetje rond te lezen en zag dat Beta-Alanine aangeraden wordt voor duursporters maar niet zozeer voor BB's, terwijl na beetje gegoogle blijkt dat er een 1+1=3 situatie oplevert wanneer creatine met beta alanine wordt ingenomen. Aangezien dit product ongeveer net zo duur is als crea alleen in marginaal hogere dosissen wordt genomen ben ik wel benieuwd of iemand hier het geprobeerd heeft voor een langere periode en wat zijn/haar bevindingen zijn (zet hier bewust geen resultaten neer)

Doe nu als pre-workout 200mg caffeine en ben hier best tevreden over, daarnaast 2-3gram crea per dag, met +3gram op trainingsdagen. Maar twijfel beetje of ik die 200mg caffeine even off-periode neerzet en misschien dat BA dan goede vervanger zou zijn.

Ben benieuwd
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Schaamteloze bump

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Haha ik zat ook al op een reply van iemand te wachten, want vroeg het me ook wel af, maar ik heb zelf dus geen idee, dus hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
      Can squats cure cancer?
      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

ik zou sowieso geen caffeine samen met creatine innemen,er is bewezen dat caffeine de opname en de werking van creatine serieus afremt
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Nee, er is bewezen dat de krachttoename afneemt met cafeïne, niet dat de werking afneemt, laat staan de opname in de weg zit.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lees ook ff de andere links m.b.t.crea powertrainer2007, want het heerst op het moment geloof ik

Comment

Dat is het nadeel dan van google...
              er staan veel oude berichten op
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X