No Xplode VS Crack revolutions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No Xplode VS Crack revolutions

Heb tot voor kort altijd creatine monohydraat gebruikt en dat heeft het opzich best goed gedaan, met goede voeding, genoeg slaap en rust 9,5kg vetvrij bij gekomen in de 7 a 8 maanden dat ik train.

Nu ben ik overgestapt naar Cytogainer gecombineerd met Crack, de 1e crack dosering die ik nam ging ik als een gek, maar alle doseringen erna (momenteel 15 trainingsdagen) voelde ik SOMS slechts een onrustig gevoel bij het inwerken en verders niks. Mijn doseringen heb ik gewoon opgehoogt en zit nu al op de 3 scoops maximaal.

Nou schijn ik best gevoelig te zijn voor creatine, dus is No Xplode dan geen betere optie voor mij?

Hoop dat er mensen zijn die de zelfde ervaring hebben hiermee.

Zowel met NO explode als met Crack heb ik ervaring.

Mijn ervaring met beide is, dat na verloop van tijd de werking zeker niet meer zo goed is als de eerste paar keer.
    Het nadeel is dat je de doseringen moet verhogen waardoor ( vooral bij Crack ) de pot snel op is.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

wat ik wil is eigenlijk een product dat gewoon GOED de spiergroei EN spierherstel bevorderd, mocht crack dit toch doen blijf ik ermee doorgaan ondanks dat ik er niet mee rush maar heb dan toch liever een product dat betere groei geeft en waarvan ik geen rush hoor te krijgen.

Zal vast wel iemand zijn die het perfecte product voor mij weet iig bedankt

Comment

Voeding, voeding en nog eens voeding.

Supplementen, het woord zegt het al, zijn hulpmiddelen.
        Als je voeding, training en rust niet goed zijn, groei je niet.

Zou je via de voeding niet genoeg eiwitten binnen krijgen, kun je een Whey shake toevoegen aan je voedingschema.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

van deze supps zal je herstel niet sneller gaan hoor dat ligt geheel aan voeding.
          Mijn ervaring met NOxplode is dat het ontzettend ranzig spul is. Crack hoor ik minder positieve verhalen over ivm de snelle verdwijning van de werking.

Advies is gewoon voeding op orde krijgen(lees de voedingsschema's van anderen maar even door en de zomersticky!)
          En als je dan vast komt te zitten creatine kopen(monohydraat of Ethyl ester)
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

uhu, maar de cytogainer die ik nu heb is volgens nikkosports een combinatie van hoogst kwaliteit whey eiwitten en een weight gainer (fifty/fifty).
            voor de rest heb ik niet echt een standaard eetpatroon i.v.m. werk, maar zorg wel dat ik voldoende voeding binnen krijg over de dag verdeeld.
            Daarom blijf ik eten, slaap ik 8 uur per dag, train 5 dagen per week met een mooi logisch schema en heb ik dus een product nodig die een mooi extraatje geeft hieraan.

Comment

veel mensen zeggen voldoende te eten maar doen dat niet.
              Post eens wat je eet op een dag.
              Daarnaast is 5 keer per week trainen ie**************** veel.

Vertel eens hoe je eet en trainingsschema eruit zien?
              Go heavy or go home!

Comment

Als je zegt dat je 9,5 vetvrije massa aangekomen bent, betekend dus dat je uit hebt gerekend hoeveel vet en hoeveel massa je bent bijgekomen, dus hoeveel vet ben je in die periode aangekomen ? Als je dat niet hebt gedaan ben je ook geen 9,5kg vetvrij aangekomen, helaas

Trainigsschema ben ik ook wel benieuwd naar, eten doe je waarschijnlijk te weinig zoals shred al aangaf.

En omdat je geloof ik niet helemaal snapt wat crea/NO-boosters doen, je krijgt er niet meer spiermassa door (op de vochtvasthoudende effecten van crea na), herstel is wel enigszins ondersteund met creatine.

Je traint net 7 maanden ofzo, waarvan vast een paar maanden rondgekut (en dat is ervan uitgegaan dat je nu wel een goed schema hebt) en je hebt nu al crea, crack en wilt met NO-explode beginnen, gaat beetje snel dacht je niet ?
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik loop momenteel nog steeds rond te kutten anders had ik nu wel wat ik moet hebben. En al 2 maanden een blessure aan mijn schouder waardoor ik gedwongen licht train.

wat ik eet op 'n dag :

's ochtends 8:00 :
                  2 bruine boterhammen met kaas
                  125 g magere franse kwark
                  banaan

10:00 a 11:00 :
                  2 repen muesli

12:00 :
                  8 bruine boterhammen met kaas
                  1 appel
                  1 breaker

15:00
                  2 repen muesli

17:30 :
                  avond eten (meestal A.V.G.)
                  125 gram magere franse kwark
                  Shake

18:30 :
                  Crack

19:00 Trainen tot 20:30

20:45 : Shake en tot slot om 22:00 een sinaasappel en 23:00 slapen

Heb voorzover het voor mij mogelijk is afgestemt op m'n trainen aangezien ik doordweeks veel in de buitendienst zit en maar af en toe op kantoor. Ook speelt acne een rol waardoor ik niet TE veel kan eten

Comment

is niet zo goed he.

Eerste maaltijd een whey shake toevoegen, kaas eruit, volkoren brood met kipfilet/rosbief/ pindakaas eten
                    maaltijd van 10 uur is kut, zelfde als die andere met mueslireep
                    8 bruine boterhammen is teveel koolhydraten, amper eiwitten, kaas vervangen. Maak er 4 boterhammen met kip/kalkoen/rosbief van en gooi een blikje tonijn erbij
                    Breaker eruit.
                    Avondeten is prima, als je maar geen vet vlees en veel jus neemt.
                    en shake is overbodig als je voldoende vlees/vis hebt
                    Sinaasappel voor het slapen weg en hier kwark met noten neerzetten.
                    Last edited by Shredmaster; 17-07-2009, 13:25.
                    Go heavy or go home!

Comment

Trainings schema :

Maandag : Biceps/rug/Buik
                      Dinsdag : Triceps/borst/schouders
                      Woensdag : Benen, Nek
                      Donderdag : Biceps/rug/buik
                      Vrijdag : Triceps/borst/schouders

Zaterdag - zondag rust

PS. ik train NET 8 maanden en heb dus geen zin in afkraak shit iedereen moet ergens beginnen

Comment

Je traint veel te vaak en dat is absoluut niet goed.
                        wat dacht je van dit veel beter:
                        Rug biceps buik
                        rust
                        Benen(ook deadlifts)
                        rust
                        Borst schouders(nek) triceps
                        Go heavy or go home!

Comment

isgoed bedankt voor de tip
                          maar je spiergroepen 1x per week trainen is dat niet wat aan de lage kant aangezien je spieren in 1 a 2 dagen uitgerust zijn? (volgens de Fysio)

Comment

als je net begonnen bent met trainen kan je het beste Fullbody doen eerst op maandag en donderdag en daarna op ma wo en vr.
                            Go heavy or go home!

Comment

Tenzij die fysio zelf aan BBing doet moet die geen advies geven over herstelperiodes van je spieren, aangezien dat 48 uur al verschrikkelijk achterhaald is
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X