Visolie caps !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Visolie caps !!

Hallo lui

Mijn vraag over visolie caps is als volgt :

ik heb vandaag eens een ander merk gehaalt ( sunwell) omdat ik de andere niet kon vinden maar hier staat op 1 per dag pakken !!
    Moet ik me hier aan houden of zeggen jullie dat is onzin want wij als BB-ers hebben meer nodig ?

samenstelling van de caps is :
    • Visolie (omega-3-vetzuren) 1000 mg - gestandaardiseerd op relatieve vetzuurpercentages: 18% EPA en 12% DHA

Zou graag jullie mening / advies hier over hebben
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Ik heb precies dezelfde gister bij kruidvat gehaald vroeg het me ook al af. het lijkt soms wel of die vis lucht weer naar boven komt:P

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
      Hallo lui

Mijn vraag over visolie caps is als volgt :

ik heb vandaag eens een ander merk gehaalt ( sunwell) omdat ik de andere niet kon vinden maar hier staat op 1 per dag pakken !!
      Moet ik me hier aan houden of zeggen jullie dat is onzin want wij als BB-ers hebben meer nodig ?

samenstelling van de caps is :
      • Visolie (omega-3-vetzuren) 1000 mg - gestandaardiseerd op relatieve vetzuurpercentages: 18% EPA en 12% DHA
      Zou graag jullie mening / advies hier over hebben
      verschilt per persoon.
      je kan niet iemand anders gaan vragen hoeveel gram of hoeveel capsules of tabletten of wat dan ook jij/jouw lichaam nodig heeft.
      dat moet je allemaal voor jezelf uitzoeken want het elk mens is anders.
      je kan altijd met 1 beginnen en dan kijken hoe je lichaam ermee omgaat, daarna kan je altijd de dosering verhogen.'

Comment

oke thanks , ik ga het ondervinden
        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

ik gebruik het ook, eerst 8 per dag, maar om geld te sparen heb ik nu 6 per dag.
          Het maakt echt geen bal uit, je kunt er gerust meer nemen.

@eloy, ik kan die tabletten niet inslikken, kauw ze altijd kapot. Ik vind het naar niks smaken, maar kan aan mij liggen

Comment

Visolie tabletten?
            Zijn er niet alleen capsules :P. Zal wel foutje zijn .

Maar even OT: ik pak er nu 6 per dag maar ligt ook aan welk merk je hebt ik heb van glucosamine.com. In die van de kruidvat zitten veel meer zware metalen word gezegd. Dus dan pak ik het liever safe. Die van glucosamine.com zijn getest in het lab dus lijkt me goed .
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik neem tussen 8 en 10 gram per dag...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by laurann View Post
                Visolie tabletten?
                Zijn er niet alleen capsules :P. Zal wel foutje zijn .

Maar even OT: ik pak er nu 6 per dag maar ligt ook aan welk merk je hebt ik heb van glucosamine.com. In die van de kruidvat zitten veel meer zware metalen word gezegd. Dus dan pak ik het liever safe. Die van glucosamine.com zijn getest in het lab dus lijkt me goed .
                Is het zelfde, vind ik altans.
                Sunnwell is niet visolie van kruidvat, ik koop het bij de AH. Kruidvat heeft verschillende merken visolie, waaronder sunwell

Comment

Zit op minimum van 6 gram op moment
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                    Ik heb precies dezelfde gister bij kruidvat gehaald vroeg het me ook al af. het lijkt soms wel of die vis lucht weer naar boven komt:P
                    Eventueel is dan de visolie van Optimum Nutrition met enteric coating dan interessant.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb gewoon omega 3 van XXL. 10 gram per dag.

Comment

veel mensen weten dit niet maar boven de 3 gram per dag kan de bloedstolling geremd worden, waardoor er gemakkelijker bloedingen kunnen ontstaan. In extreme gevallen kan dit aanleiding zijn voor een beroerte.

zou goed opletten dus hoeveel je slikt, en dus het beste je gewoon aan de aanbevolen dosering te houden.
                        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Wil daar graag even onderzoekje van zien, en niet iets getest op ratten tyvm
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Wil daar graag even onderzoekje van zien, en niet iets getest op ratten tyvm
                            Omega-3 vetzuren - Wikipedia
                            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

wat ik me trouwens afvroeg.
                              in vis zit veel olie.

hoe zit dat met tonijn in blik (in water)
                              daar zit toch geen grammetje vet in?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X