S.A.N V12 Magnum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S.A.N V12 Magnum

Hallo allemaal,

wie heeft ervaring met dit product??
    ik neem het nu bijna een week en ik moet zeggen vind het beter als No-Explode. dit product werkt echt ok wat het beloofd komt niet helemaal uit maar ik vind dit probleem heeft ieder product wel zo een beetje.

daar men dit product voor, tijdens en na de training moet nemen is het gedurende deze tijd onder spanning. leuke hiervan is 2 scoop's op 500 ml water en deze 500 ml verbruikt men voor , tijdens en na meestal zit ik op het einde met nog 50 ml en dat is niet veel maar het werkt.
    goede pomp meer kracht en en.

wie heeft dezelfde ervaring als ik???

Nog nooit gehoord. Dacht eerst toen ik de titel las dat het ging om een nieuwe auto met V12 motor ofzo.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

lach die is goed maar serieus dit is een pre-during-post workout product van het merk S.A.N deze moet je toch wel bekend zijn

Comment

Originally posted by schwabe6666 View Post
        Hallo allemaal,

wie heeft ervaring met dit product??
        ik neem het nu bijna een week en ik moet zeggen vind het beter als No-Explode. dit product werkt echt ok wat het beloofd komt niet helemaal uit maar ik vind dit probleem heeft ieder product wel zo een beetje.

daar men dit product voor, tijdens en na de training moet nemen is het gedurende deze tijd onder spanning. leuke hiervan is 2 scoop's op 500 ml water en deze 500 ml verbruikt men voor , tijdens en na meestal zit ik op het einde met nog 50 ml en dat is niet veel maar het werkt.
        goede pomp meer kracht en en.

wie heeft dezelfde ervaring als ik???
        Ik vond het maar niks.. en no xplode ook niet

Comment

Originally posted by schwabe6666 View Post
          lach die is goed maar serieus dit is een pre-during-post workout product van het merk S.A.N deze moet je toch wel bekend zijn
          Niet echt, ik verdiep me namelijk niet zo in supplementen. Ik geloof er niet echt in. Als je de verkooppraatjes moet geloven zijn het allemaal fantastische producten die je resultaten geven waar je alleen maar kan dromen, maar tot nu toe heb ik het verder geschopt met keihard trainen en eten dan dat je ooit kan bereiken met het gebruik van die onzin. Niet alles is dat, maar het overgrote deel wel. Vind ik persoonlijk dan. De basis is wel belangrijk namelijk Whey, Creatine, Visolie, Multi-vitamines en eventueel nog wat extra's maar de rest is crap en bovendien onnodig. Echte 'werkende stoffen' haal je in mijn ogen uit de juiste voeding, daar zit alles in wat je nodig hebt.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X