welk soort eiwit heb ik nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat klopt als een bus, ik ga elke week 1x uit en drink dus ook elke week wel alcohol.
    tevens train ik 3x in de week zoals ik heb vermeld. en ik eet ik redelijk gezond ( volkoren brood, kaas,tomaat,kwark,pindakaas,pasta's)
    maar wel iets waardoor me spiergroei gestimuleerd gaat worden. mijn doel is mijn spieren te vergroten en dus mijn massa. en dit het liefst niet ten kosten van mijn hedendaags laag vetpercentage.
    kan iemand mij vertellen welke supp hier het best voor dient?

Comment

90% van de topics geeft tegenwoordig al aan dat supps je niet groot maken, maar je voeding... begin daar knul
      Groeten

Comment

Het begint met voeding. Ervaring leert dat mensen die zeggen: "ik eet redelijk gezond" een baggerslecht schema hebben met teveel koolhydraten en te weinig vet.

Lees maar even de stickys door.
        En probeer niet teveel alcohol te drinken
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

te grappig dat mensen meteen superman denken te worden van wat supplementen

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Het begint met voeding. Ervaring leert dat mensen die zeggen: "ik eet redelijk gezond" een baggerslecht schema hebben met teveel koolhydraten en te weinig vet.

Lees maar even de stickys door.
            En probeer niet teveel alcohol te drinken
            Klopt als een bus. Als ik zou bodybuilden zou ik ook veel en veel scherper op mijn voeding moeten letten. Als je voor krachtgains gaat is je lichaamsvetpercentage minder belangrijk en kun je veel soepeler zijn in je voeding. Maar je proteine inname moet altijd hoog zijn (minimaal 2,2 gram per kg lichaamsgewicht). Alcohol is altijd desastreus voor je prestaties. Dus matig zijn met alcohol.
            Supplementen zijn ter ondersteuning van je voedingschema, nooit ter vervanging!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb het gevoel dat sommige van jullie niet weten, dat ik niet extreem onervaren bent, en ook een redelijk voedingsschema hanteer.
              ik wil wat extra eiwitten, omdat ik weet dat ik niet op het juiste aantal uitkom.

en zoals jullie allemaal weten kan wat eiwit supplementen geen kwaad, tenzij je teveel slikt..
              dus als jullie nou eens on topic willen blijven en een goede eiwit opnoemen. of een ander goed product, dat mij kan helpen met spiergroei. dan zou ik dat erg fijn vinden.

( dit zonder ' je moet op je voeding letten blabla') dat weet ik zelf ook wel....

mvg

Comment

Whey.

Pure Whey Protein Isolate 2500g - De voordeligste whey isolaat in de benelux

Ik ken ze niet persoonlijk dus het is geen reclame. Ik vindt het gwn een goede whey .

En je zou in de avond(voor het slapen) evt caseine nemen.

http://www.powersupplements.nl/whey-...sein-2000g.php

Ik heb ze ook thuis staan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X