welk soort eiwit heb ik nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welk soort eiwit heb ik nodig?

hallo allemaal!

ik ben een jongen van 18 jaar oud
    gewicht: 75 kilo
    lengte: 1.89
    ongeveer 1 jaar fitness ervaring

ik ben op zoek naar een eiwit dit mijn spiergroei het best kan stimuleren voor een schappelijke prijs.
    ik train 3x in de week in de vorm van;

maandag- borst/biceps/buik
    donderdag-schouders/benen/buik
    vrijdag-rug/triceps/buik

ik zou graag een onafhankelijke mening willen en dus niet dat bepaalde producten in de 'reclame' worden gezet.
    ik zou het fijn vinden als er tevens bij vermeld wordt waarom dat suplement!

alvast erg bedankt allemaal!

Eieren, vis, kip, rund, kalkoen, kwark.

That's it for now.
    Tata.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Welkom, lees wat rond hier en alles word duidelijk
      Mind is everything.

Comment

Eiwit stimuleert geen spiergroei... Dan zou je shakes kunnen drinken, en op de bank blijven hangen.. Lezen, heb je nu even veel meer aan...

Comment

Je moet eerst zorgen dat je voeding in orde is dan kan je gaan kijken of je iets bij moet nemen en hoeveel.
          Who's the Chef

Comment

Als ik nogmaals mag reageren... Zijn jouw buikspieren veel groter dan je beenspieren, borst of rug? Deze vraag omdat je ze 3x weeks doet, en de rest 1x......

Comment

mijn buikspieren zijn flink groot, maar niet buiten porportie.
              ik eet redelijk gelijkmatig en redelijk gezond.
              (volkoren,ei,kwark,vis enzovoorts)
              maar wil toch eigenlijk mijn spiergroei wat meer gaan stimuleren. wat is de beste manier om dit te gaan doen.
              ik ben niet van plan om mijn hele leven om mijn voeding te laten draaien of daar gigantische aanpassingen in te maken.

mvg

Comment

Originally posted by jimzentveld View Post
                mijn buikspieren zijn flink groot, maar niet buiten porportie.
                ik eet redelijk gelijkmatig en redelijk gezond.
                (volkoren,ei,kwark,vis enzovoorts)
                maar wil toch eigenlijk mijn spiergroei wat meer gaan stimuleren. wat is de beste manier om dit te gaan doen.
                ik ben niet van plan om mijn hele leven om mijn voeding te laten draaien of daar gigantische aanpassingen in te maken.

mvg
                Het hele lichaam trainen, alle spiergroepen dus .
                Voeding is misschien wel het belangrijkste, gekoppelt aan zwaar tillen en rust.
                Als dit niet ok is zal er weinig tot nix veranderen.
                Dus mijn advies maakt een goed eet/workout schema en ga hier mee aan de slag.

suc6
                Mind is everything.

Comment

Ik snap niet waarom jullie niet gewoon antwoord geven op zijn vraag. Hij vraagt om wat voor eiwit shake, komen jullie met vlees/vis,eieren etc.

Kijk anders bij Supplementen Reviews sectie om een whey met goede reviews te kiezen.
                  Groeten

Comment

voor een schappelijke prijs.. dan blijf ik toch echt terugkomen met : www.powersupplements.nl ----> whey isolaat.

maar voeding moet goed zijn supplement is iets wat een schema aanvult en niet vervangt.

Comment

Ik dacht laat ik expres niet één webstore noemen om andere te benadelen...

Maar het is toch zijn probleem als zijn voeding niet in orde is en toch een whey shake wil nemen? Denk niet dat het kwaad kan, kan alleen maar goed uitpakken.
                      Groeten

Comment

Ja klopt, maar 't is toch goed voor hem om dat wel te weten?

Comment

bedankt dat jullie mij advies geven of meerdere dingen, maar ik weet maar al te goed dat voeding erg belangrijk is, maar ik ben een jongen van 18 die nog op school zit en een actief leven leid, en kan dus niet altijd op mijn voeding letten, en wil dit dan ook niet altijd.

ik ben van plan om toch zo'n groot mogelijke groei te proberen te halen. en het beste product dat mij hiierbij kan stimuleren.

toch bedankt voor het advies van iedereen ,maar graag ontopic!

mvg

Comment

Originally posted by jimzentveld View Post
                            bedankt dat jullie mij advies geven of meerdere dingen, maar ik weet maar al te goed dat voeding erg belangrijk is, maar ik ben een jongen van 18 die nog op school zit en een actief leven leid, en kan dus niet altijd op mijn voeding letten, en wil dit dan ook niet altijd.

ik ben van plan om toch zo'n groot mogelijke groei te proberen te halen. en het beste product dat mij hiierbij kan stimuleren.

toch bedankt voor het advies van iedereen ,maar graag ontopic!

mvg
                            Hoezo niet? Ik ben 16 en ik kan het ook, dus jij ook.

Comment

Hij bedoelt ws dat hij gewoon af en toe wil uitgaan en drinken en een friet zonder te denken van hoeveel slechte kcal eet ik nu wel niet, etc.
                              Greetz Sarahani

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X