Heb 1 x efedra gebruikt. Ik stuiterde zowat de hele dag rond. Zoveel energie dat je er van krijgt! Maar ja, ik ben al gevoelig voor cafeine....
Belangrijk vraagje
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View PostHoe krijg je last van je lever?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je lever geen zenuwen heeft. En dat je geen pijn kan krijgen in je lever?
Ik heb zelf ook Stackers geslikt met Ephedrine.
Ik vond het de grootste kolerezooi die er bestond. Kreeg er hartkloppingen van, opgejaagd gevoel en veels te veel energie.Originally posted by de sterkste ophaler View PostHeb 1 x efedra gebruikt. Ik stuiterde zowat de hele dag rond. Zoveel energie dat je er van krijgt! Maar ja, ik ben al gevoelig voor cafeine....
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostHoe krijg je last van je lever?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je lever geen zenuwen heeft. En dat je geen pijn kan krijgen in je lever?
Ik heb zelf ook Stackers geslikt met Ephedrine.
Ik vond het de grootste kolerezooi die er bestond. Kreeg er hartkloppingen van, opgejaagd gevoel en veels te veel energie.Originally posted by de sterkste ophaler View PostHeb 1 x efedra gebruikt. Ik stuiterde zowat de hele dag rond. Zoveel energie dat je er van krijgt! Maar ja, ik ben al gevoelig voor cafeine....
Comment
-
Originally posted by Domenique View PostIk ga op maandag/dinsdag/woe/donderdag/vrijdag trainen van 20u - 22u dus wanneer zou ik er eentje pakken? En is dat dan 2 per dag op trainingsdagen of? Greetz Doménique
In jouw geval zou ik er 1 om 4 uur smiddags nemen op trainingsdagen.
Op niet trainingsdagen 1 met het ontbijt.
Comment
-
Ephedra heeft een halfwaardetijd van 5 tot 8 uur, is na 24 uur uit je bloed en na 72 uur uit je urine. Afbraakstoffen blijven daarna nog een dag of 3 in je urine zitten. Volgens gegooglede bronnen dan.
Aangezien het hier om een extract gaat, ben ik er niet zeker van of je dan dezelfde waarden kunt hanteren.Life's what you make it!
Comment
-
Originally posted by Domenique View PostGoed en wel maar ga ik hierdoor veel spiermassa verliezen of gwn vet want mijn bedoeling is om dat laatste vet weg te krijgen en gwn verder spiermassa te ontwikkelen...
Ten tweede, wanneer je je spieren gewoon goed voedt, dus voldoende eiwitten nuttigt zul je vet verliezen.
Comment
-
Originally posted by Domenique View Posten ga mijn ballen hiervan krimpen dan? Er staat zo op de achterkant 300 mg Ephedra extract (10% ephedrine) and 200 mg Caffeine... iemand die me op beide vragen een antwoord kan geven?
Jezus man, je zit niet aan de AS.
En in die 300mg Ephradra extract zit maar een tiende Ephedra, dus 30mg, zou me maar niet druk maken om 30mg.
200mg caffeine is een stevige kop koffie.
Comment
-
200mg Cafeïne is tweeëneenhalve bak koffie (omstreeks). Gemiddeld is 80mg per bak. Natuurlijk wisselt het ook met hoe sterk je het zet, type bonen etc. etc., maar 200mg op een normale maat koffie, nee, dat ga je niet halen. Of je moet echt die drab zitten vreten, wellicht dat je het dan wel haalt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment