Belangrijk vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb 1 x efedra gebruikt. Ik stuiterde zowat de hele dag rond. Zoveel energie dat je er van krijgt! Maar ja, ik ben al gevoelig voor cafeine....
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Hoe krijg je last van je lever?
      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je lever geen zenuwen heeft. En dat je geen pijn kan krijgen in je lever?

Ik heb zelf ook Stackers geslikt met Ephedrine.
      Ik vond het de grootste kolerezooi die er bestond. Kreeg er hartkloppingen van, opgejaagd gevoel en veels te veel energie.
      Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Heb 1 x efedra gebruikt. Ik stuiterde zowat de hele dag rond. Zoveel energie dat je er van krijgt! Maar ja, ik ben al gevoelig voor cafeine....
      Jullie zijn allebei gewoon mietjes.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Hoe krijg je last van je lever?
        Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je lever geen zenuwen heeft. En dat je geen pijn kan krijgen in je lever?

Ik heb zelf ook Stackers geslikt met Ephedrine.
        Ik vond het de grootste kolerezooi die er bestond. Kreeg er hartkloppingen van, opgejaagd gevoel en veels te veel energie.
        Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Nu wil ik het ook een keer testen :P. Ik ben ook vrij gevoelig voor cafeïne.

Comment

Ik ga op maandag/dinsdag/woe/donderdag/vrijdag trainen van 20u - 22u dus wanneer zou ik er eentje pakken? En is dat dan 2 per dag op trainingsdagen of? Greetz Doménique

Comment

Originally posted by Domenique View Post
            Ik ga op maandag/dinsdag/woe/donderdag/vrijdag trainen van 20u - 22u dus wanneer zou ik er eentje pakken? En is dat dan 2 per dag op trainingsdagen of? Greetz Doménique
            Nee, gewoon 1 per dag.
            In jouw geval zou ik er 1 om 4 uur smiddags nemen op trainingsdagen.
            Op niet trainingsdagen 1 met het ontbijt.

Comment

Hoe lang werkt zo'n vetverbrander?

Comment

Hoe lang werkt zo'n vetverbrander?
                Zou het niet weten kerel, waarschijnlijk een aantal uur maar kan je dat niet met zekerheid garanderen.

Comment

Ga ik hierdoor veel spiermassa verliezen of gwn vet want mijn bedoeling is om dat laatste vet weg te krijgen en gwn verder spiermassa te ontwikkelen...

Comment

Ephedra heeft een halfwaardetijd van 5 tot 8 uur, is na 24 uur uit je bloed en na 72 uur uit je urine. Afbraakstoffen blijven daarna nog een dag of 3 in je urine zitten. Volgens gegooglede bronnen dan.

Aangezien het hier om een extract gaat, ben ik er niet zeker van of je dan dezelfde waarden kunt hanteren.
                    Life's what you make it!

Comment

Goed en wel maar ga ik hierdoor veel spiermassa verliezen of gwn vet want mijn bedoeling is om dat laatste vet weg te krijgen en gwn verder spiermassa te ontwikkelen...

Comment

Goed en wel maar ga ik hierdoor veel spiermassa verliezen of gwn vet want mijn bedoeling is om dat laatste vet weg te krijgen en gwn verder spiermassa te ontwikkelen...
                        Ten eerste is het een extract dus niet van de duur van pure ephedra uitgaan, daarom zeg ik een paar uur.

Ten tweede, wanneer je je spieren gewoon goed voedt, dus voldoende eiwitten nuttigt zul je vet verliezen.

Comment

en ga mijn ballen hiervan krimpen dan? Er staat zo op de achterkant 300 mg Ephedra extract (10% ephedrine) and 200 mg Caffeine... iemand die me op beide vragen een antwoord kan geven?

Comment

en ga mijn ballen hiervan krimpen dan? Er staat zo op de achterkant 300 mg Ephedra extract (10% ephedrine) and 200 mg Caffeine... iemand die me op beide vragen een antwoord kan geven?
                            Ballen krimpen???
                            Jezus man, je zit niet aan de AS.
                            En in die 300mg Ephradra extract zit maar een tiende Ephedra, dus 30mg, zou me maar niet druk maken om 30mg.
                            200mg caffeine is een stevige kop koffie.

Comment

Thanks voor de duidelijke uitleg Snuf

Comment

200mg Cafeïne is tweeëneenhalve bak koffie (omstreeks). Gemiddeld is 80mg per bak. Natuurlijk wisselt het ook met hoe sterk je het zet, type bonen etc. etc., maar 200mg op een normale maat koffie, nee, dat ga je niet halen. Of je moet echt die drab zitten vreten, wellicht dat je het dan wel haalt.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X