Voedingssupplementen voor dieren anders dan voor mensen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingssupplementen voor dieren anders dan voor mensen?

ik kwam laatst deze site tegen:
    De Dierendrogist

en zoals je ziet verkopen ze veel Voedingssupplementen die mensen ook gebruiken.

nou vond ik de weiproteine wel interessant.
    10 kg weiproteine voor 30 pleuro's
    (typ 'weiproteine' in de zoekfunctie van die site en je krijgt de producten te zien)

Nu vraag ik me af, zouden mensen ook deze wei zonder problemen kunnen innemen? of is dit toch anders dan de normale wei producten die voor mensen is gemaakt?

waarom ik me dit afvraag is:
    1: het lichaam en spijsverteringsstelsel van de dieren is toch anders dan die van mensen
    2: vind het verdacht goedkoop

Iemand die hier beetje kennis over heeft?
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Voor dieren gelden andere voorschriften, of het ook voor mensen te eten is zou ik niet weten, wellicht zou het kunnen maar zoals ik al zei is er minder controle op dierenvoeding.

Overigens zie ik dat je aan de wei bar weinig hebt, 129 gram eiwitten per kilo, das is 12,9 procent ewiit, wat niet echt veel is.

Comment

Nee zou het niet doen... Wij hebben wel veel injecteerbare vitamine en as hetzelfde, maar onze maag is en werkt wel anders....

Comment

Ik zou het toch ook niet doen. Lijkt mij een beetje vreemd om dierenvoeding te eten als mens, toch?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post

Overigens zie ik dat je aan de wei bar weinig hebt, 129 gram eiwitten per kilo, das is 12,9 procent ewiit, wat niet echt veel is.
          ahja, goed dat je het zegt, was me helemaal niet opgevallen.
          vandaar dus ook dat het stukken goedkoper is.
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Voor dieren gelden andere voorschriften, of het ook voor mensen te eten is zou ik niet weten, wellicht zou het kunnen maar zoals ik al zei is er minder controle op dierenvoeding.

Nou je het zegt ja, was mij niet eens opgevallen dat de waarde per kilo was ... Bar weinig zeg....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X