Get Diesel Nutrition --> Diesel test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Get Diesel Nutrition --> Diesel test

Aangezien ik niet aan de A.s. wil ben ik wel in voor een testo booster.. mits er 1 is die nog best netjes werkt.
    Nou heb ik gelezen over Diestel test en het schijnt (jaja weer volgens hun eigen beschrijving) de beste testo booster te zijn.
    Iemand ervaring hier mee?

Als iemand een andere booster weet die wel werkt hoor ik 't ook graag

geen ervring mee

mss op youjizz kijken voor een beetje testo
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

werkt redelijk, maar een product als mass fx slaat bij de meeste beter aan
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
        werkt redelijk, maar een product als mass fx slaat bij de meeste beter aan
        en alpha-x, waren toch ook erg goede verhalen over?
        Groeten

Comment

ja ik hoor ook vaak dat mensen testo sting stacken met humanabol of endo stim...

Zoveel verhalen die vooral over gaan dat het niet werkt etc etc... toch wil ik het eens proberen en kijken of het werkt aangezien ieder lichaam anders reageert..

Comment

Je bent toch nog jong? Dan zou ik het sowieso niet proberen, denk dat je er weinig van merkt. Het kost ook aardig wat knaken.
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              Je bent toch nog jong? Dan zou ik het sowieso niet proberen, denk dat je er weinig van merkt. Het kost ook aardig wat knaken.

Jazeker nog jong, maar al zou het wat bevorderen ben ik er niet vies van
              En haal sowieso maar 1 potje om ff te kijken of het iets doet, doet het dat niet dan nooit geen boosters meer voor mij...

Maar dan weet ik wel dat het voor mij niks is snapje

Comment

Ik snap het, maar vind het zinloos.
                Groeten

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  Jazeker nog jong, maar al zou het wat bevorderen ben ik er niet vies van
                  En haal sowieso maar 1 potje om ff te kijken of het iets doet, doet het dat niet dan nooit geen boosters meer voor mij...

Maar dan weet ik wel dat het voor mij niks is snapje
                  Is misschien n beetje verkeerd denken Maas... Nu ben je jong, stel het doet niet veel. Straks ben je ouder en heb je er geen vertrouwen meer in, terwijl het je dan misschien wel kan helpen... Ook ik denk dat als jong bent en je test nog hoog is, het weinig zin heeft.... Test boosters zie ik meer voor ouwe lullen, zoals ik...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Is misschien n beetje verkeerd denken Maas... Nu ben je jong, stel het doet niet veel. Straks ben je ouder en heb je er geen vertrouwen meer in, terwijl het je dan misschien wel kan helpen... Ook ik denk dat als jong bent en je test nog hoog is, het weinig zin heeft.... Test boosters zie ik meer voor ouwe lullen, zoals ik...
                    Ja dat is ook weer zo, maar had een beetje het idee van "misschien is het een goede toevoeging".
                    Geen testo boosters voor mij nu dan sportieve uitspraken trouwens haha

Comment

Ik zou op jou leeftijd gewoon bij eiwitten en creatine blijven....
                      eventueel een pre workout booster zoals labrada - supercharge bijv

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                        Ik zou op jou leeftijd gewoon bij eiwitten en creatine blijven....
                        eventueel een pre workout booster zoals labrada - supercharge bijv
                        Yes yes, heb nu crea/whey/visolie
                        en als Pre No xplode avpt (Morgen de NT binnen via een maat, fifty fifty om te testen)

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Yes yes, heb nu crea/whey/visolie
                          en als Pre No xplode avpt (Morgen de NT binnen via een maat, fifty fifty om te testen)
                          Je gaat toch niet de NT samen nemen met de AVPT ?

Comment

Wil je meer testosteron...meer vetten eten. Zo'n 30-40% per dag. Helpt veel meer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X