Iemand ervaring met Activevites Multi-Compo Protein C6?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met Activevites Multi-Compo Protein C6?

Op Ebay kan je heel goedkoop aan proteïne komen. Zoals bijvoorbeeld 5 kg voor nog geen 32,50 euro incl. verzendkosten. Wie heeft met het merk Activevites Multi-Compo Protein C6?

Link: Protein 90 5kg Aminoacids Musclegain 5000g free p&p BA - eBay, Protein Shakes Bodybuilding, Vitamins Supplements, Exercise Fitness, Sporting Goods. (Eindtijd 03-feb-10 02:17:44 CET)

Geenidee, hoe je je voorstelt ook zeker? ..

Comment

Het was mijn bedoeling om te kijken of iemand ervaring heeft met deze proteïne. Ik overweeg namelijk om deze te kopen gezien de goedkope prijs. Maar ik heb nog nooit proteïne gekocht en vroeg me af er mensen waren die dit spul al heeft geprobeerd en hoe goed de kwaliteit en samenstelling is.

Comment

Originally posted by Geenidee View Post
        Het was mijn bedoeling om te kijken of iemand ervaring heeft met deze proteïne. Ik overweeg namelijk om deze te kopen gezien de goedkope prijs. Maar ik heb nog nooit proteïne gekocht en vroeg me af er mensen waren die dit spul al heeft geprobeerd en hoe goed de kwaliteit en samenstelling is.
        knulletje bedoelt dat je je ff moet voorstellen in het voorstel topic... net zoals iedereen dat doet
        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Ik snap niet waarom mensen altijd kijken wat het goedkoopst is,
          Je kan beter wat meer betalen voor wat beter spul..
          Dan praat ik ook uit zelf ervaring..

Comment

Zeker ook geenidee wat de verzendkosten zijn??
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Weslino25 View Post
              Ik snap niet waarom mensen altijd kijken wat het goedkoopst is,
              Je kan beter wat meer betalen voor wat beter spul..
              Dan praat ik ook uit zelf ervaring..
              Maar het is niet altijd nodig om meer te betalen, er zijn mensen die ook een beetje op hun budget moeten letten. Het is niet zo dat het duurste ook het beste is, vooral niet met supps.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Maar het is niet altijd nodig om meer te betalen, er zijn mensen die ook een beetje op hun budget moeten letten. Het is niet zo dat het duurste ook het beste is, vooral niet met supps.
                Daar heb je ook wel gelijk in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X