Creatine opladen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey smedtje,

wellicht komt het doordat je niet goed of genoeg eet. Kijk 2x per week trainen is al niet zxo heel veel, maar met 2x een stevig en goed uitgekiend fullbody schema zou je toch wel iets aan vooruitgang moeten gaan merken (3x zou ideaal zijn).

maar om spieren te bouwen, moet je heel veel eten. Eten zijn de bouwstenen voor je lichaam, en als jij niet meer spiermassa en of kracht krijgt, dan ligt dat aan te weinig voeding.

kijk eens naar wat een weight gainer nou eigenlijk is. dat zijn wat koolhydraten en eiwitten in poedervorm die je eet. Er is dus weinig verschil tussen het eten van een rijst maaltijd met kip, en het nemen van een weightgainer. (behalve dat een maaltijd met rijst en kip eigenlijk nog iets beter is, en lekkerder ook).

je zult dus moeten gaan stauwen en echt heel veel gaan eten. en creatine? dat gaat ook niet veel doen als je niet goed eet. naast je training, doet voeding 95% supplementen misschien 5% ofzo.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik eet heel veel tussen door ook,dus niet op vaste tijdstippen. meestal snoep, maar eet ook dagelijks bananen, ong 4 boterhammen per dag en s'avonds een warme maaltijd en voor het slapen gaan nog 2 boterhammen. fruitsap en chocomelk gaan er ook in
      zou eigenlijk niet weten hoe ik me een voedingsschema moet opstellen...grts

Comment

Ben even aan het brainstormen maar waarom is de oplaadfase ineens achterhaald? Ik doe het zelf ook niet maar wat is het keerpunt geweest?

Ik heb eerder op dit forum gezien dat je een oplaadfase van 5 dagen moet hebben. Waarom nu ineens niet?

Comment

Originally posted by smedtje View Post
          ik eet heel veel tussen door ook,dus niet op vaste tijdstippen. meestal snoep, maar eet ook dagelijks bananen, ong 4 boterhammen per dag en s'avonds een warme maaltijd en voor het slapen gaan nog 2 boterhammen. fruitsap en chocomelk gaan er ook in
          zou eigenlijk niet weten hoe ik me een voedingsschema moet opstellen...grts
          Leer normaal eten, hoe en wat staat in de stickys en niet iemand topic kapen!
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Ben even aan het brainstormen maar waarom is de oplaadfase ineens achterhaald? Ik doe het zelf ook niet maar wat is het keerpunt geweest?

Ik heb eerder op dit forum gezien dat je een oplaadfase van 5 dagen moet hebben. Waarom nu ineens niet?
            er is recentelijk een studie geweest die liet zien dat het geen meerwaarde had. Dus opladen de eerste vijf dagen is niet meer nodig.
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              je kan door ongeveer 2 dagen lang 20g per dag te nemen wel sneller een verzadiging bereiken. daarna kun je gewoon je leven lang gewoon 5g per dag nemen op dagen dat je traint.

@schoom, aangezien jij ud2 gaat doen, zou ik nog eens goed lezen hoe creatine gebruik tijdens ud2 is. (eerste 3 dagen geen, 5g voor tension workout op dag 4, 5g na die workout, 20-30g op de carbload dag, 5g voor powerworkout.

de reden dat je een 30-40g creatine in 48 uur laad, is deels omdat je dan beter glycogeen opslag hebt, en aan de andere kant een zo groot mogelijke verzadiging met creatine.
              gab,

zou je voor de non-believers even het nut van de verzadiging willen toelichten?

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X