Whey shake voor of na de training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey shake voor of na de training?

Hoi,

Ik ben vrij nieuw in de fitnesswereld en hoor verschillende verhalen over het innemen van de whey shakes. De een zegt dat het beter is om een uur voor de training een shake te nemen, de ander zegt dat het meteen na de training het best is.

Jullie hebben hier waarsch meer ervaring mee..HOe denken jullie hierover?

(Mijn voedingsschema heb ik al aangepast)

na de training.

Comment

Voor: Wei-eiwitten na de training missen de boot
      Groeten

Comment

Wat was er eerder, de kip of het ei... Nog zo'n vraag. Uit al die onderzoeken komen volgens mij altijd verschillende conclusies, de een doet het voor de training de ander erna.. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds geen idee wat nou beter is. Ik doe het zelf na de training (en `s morgens bij het ontbijt).
        Last edited by Roy P; 09-03-2010, 23:11.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Heb jij dan een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat het beter is erna te nemen?
          Groeten

Comment

Ik heb maanden geleden ooit urenlang alle feiten op een rijtje gezet, met conclusie dat (waarschijnlijk specifiek voor mij, i.v.m. voedingsschema --> andere eiwitten rondom training) erna het beste was.

Maar goed, dit is natuurlijk een heel andere zaak. Ik zal morgen nog even kijken of ik de bronnen nog op m'n computer heb staan, zo ja dan post ik die.

Een andere simpele oplossing is simpelweg een uurtje voor de training + na de training whey te nemen (de reden dat ik dit zelf niet doe is aangezien ik voor de training al een flinke berg proteïnen binnenkrijg, waardoor de whey ervoor overbodig zou worden en het niet goed zou worden opgenomen).
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Uur voor de training, gelijk na de training met druivensuiker. Klaar.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post

Uur voor de training whey, daarna casseine shake, of een maaltijd met koolhdraten en eiwitten.

@ ts er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Voor het trainen. Whey heeft omgeveer een uur tot anderhalf nodig om actief je lichaam door te gaan. Als je dan een uur aan het KT bent komen de eiwitjes op het juiste moment. Na het trainen druivensuiker en eventueel wat whey.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    doe ik ook

Comment

Oke Thanks! Ik ga kijken of het effect heeft als ik het voor de training neem en dan na de training met druivensuiker
                      Bedankt!

Comment

Originally posted by jeroentje88 View Post
                        Oke Thanks! Ik ga kijken of het effect heeft als ik het voor de training neem en dan na de training met druivensuiker
                        Bedankt!
                        Ik denk wel dat je niet teveel moet verwachten van "een effect" je zal hoogstens je spieren blij maken dat ze de eiwitten kunnen aanspreken op het moment dat ze dat nodig hebben.

Comment

uurtje ervoor is gwn goed, ligt ook aan de opname snelheid van je lichaam, k zou het gwn eens uitproberen

Comment

Jo,

Even Offtopic:

Welke druivensuiker gebruiken jullie?
                            Bestellen jullie hem ergens ? zoja waar?

thanks.

Comment

ik heb gwn dextro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X