creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    - Nee, sinaasappelsap bevat procentueel net zo veel suiker als cola
    - True
    - Onzin. Maagph<sinaasappelsap, en creatine is behoorlijk stabiel in de maag.
    dus vruchtensap zoals sinnaasappelsap is wel een goede optie om creatine mee te mengen om vervolgens op te drinken? kan het kwaad dit al eerder op de dag te mengen en het een tijdje te laten staan als in een paar uur?

Comment

Volgens mij wordt creatine omgezet in iets anders als je het laat staan. Niet doen dus

Comment

maar vruchtensap is wel een goede optie ondanks de fructose ipv dextrose? tast fructose creatine aan? esther?

Comment

Originally posted by tha man View Post
          dus vruchtensap zoals sinnaasappelsap is wel een goede optie om creatine mee te mengen om vervolgens op te drinken? kan het kwaad dit al eerder op de dag te mengen en het een tijdje te laten staan als in een paar uur?
          Originally posted by tha man View Post
          maar vruchtensap is wel een goede optie ondanks de fructose ipv dextrose? tast fructose creatine aan? esther?
          Wat heb je toch met vruchtensap man? Of je gelooft dat insuline de opname verbetert, en gaat voor iets met puur glucose of sucrose, of je gelooft het niet en pakt water. Of je bent eerlijk tegenover jezelf en je wilt gewoon jus d'orange in je schema hebben, en verzint daar verder niet het creatine-excuus bij.
          En ik zou het niet laten staan. Ik zie echt het probleem niet van het poeder los meenemen, en dus zou ik het risico niet nemen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Wat heb je toch met vruchtensap man? Of je gelooft dat insuline de opname verbetert, en gaat voor iets met puur glucose of sucrose, of je gelooft het niet en pakt water. Of je bent eerlijk tegenover jezelf en je wilt gewoon jus d'orange in je schema hebben, en verzint daar verder niet het creatine-excuus bij.
            En ik zou het niet laten staan. Ik zie echt het probleem niet van het poeder los meenemen, en dus zou ik het risico niet nemen.
            niemand gaf concreet antwoord en dan hoor je iets over fructose/dextrose en die neemt water en die vruchtensap dus wou graag een concreet antwoord..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X