vreemde plekken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vreemde plekken

hey, vraagje.. sinds kort ben ik terug begonnen met trainen.
    nu is het probleem dak ik een vreemde soort uitslag krijg op mijn gezicht, een soort lichtjes roode plekken.

vroeger loste ik mijn whey op in water, maar nu doe ik het steeds in melk, dus is mijn vraag: kan het aan die melk liggen? of wat zou de oorzaak kunnen zijn? kan iemand mij raad geven als het aan die melk kan liggen?

Ik zit ook vól met puistjes/Rode vlekken/plekken. Komt ook door me whey, of ik het nu mix met melk of met water. met melk is het wel erger iig.

ben eens een week gestopt met shakies. ik had meteen een schone huid.

ik gebruik whey het hele jaar door, alleen tegen eind mei stop ik er gewoon mee.

dan word het mooi weer,de zomer komt eraan. dan wil ik lekker op het zwembad lopen met een schone huid en niet met een gezicht vol vlekken.

werkt prima voor mij
    The only Limitation is your Imagination!..

Comment

Dan was de Whey mij het echt niet waard. Doe nu al een tijdje zonder whey en gaat prima. Gewoon meer vreten

Comment

wie groot wil worden moet soms ook even lelijk zijn
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
          wie groot wil worden moet soms ook even lelijk zijn
          klopt 100%, jammer genoeg

Comment

welke whey gebruik je? Ik gebruik isolaat en heb geen last van uitslag. Is wel iets duurder als de gewone maar is wel zuiverder. Wil je nog betere kwaliteit ga je voor hydroisolaat.

Comment

misschien wat biergist erbij gebruiken tegen acne en vlekken

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                welke whey gebruik je? Ik gebruik isolaat en heb geen last van uitslag. Is wel iets duurder als de gewone maar is wel zuiverder. Wil je nog betere kwaliteit ga je voor hydroisolaat.

ik weet niet juist welke kwaliteit het is, maar deze pot whey heb ik in mijn gym zelf gekocht, hier heb je een picture: het is net dezelfde die ik heb maar dan met banaan smaak

waarop moet je juist letten dan als je zo een pot whey koopt?

Comment

Originally posted by brechtnji View Post
                  ik weet niet juist welke kwaliteit het is, maar deze pot whey heb ik in mijn gym zelf gekocht, hier heb je een picture: het is net dezelfde die ik heb maar dan met banaan smaak

waarop moet je juist letten dan als je zo een pot whey koopt?
                  dat is volgens mij de normale whey protein. 73% eiwit of zo. Dus met de laagste eiwitconcentraat per 100 gram.

isolaat heeft bijvoorbeel 90% eiwit op 100 gram en hydroisolaat volgens mij 96% eiwitconcentraat.

dat wil zeggen dat als je 100 gram hydro whey zou nemen je meer eiwitten binnen krijgt dan de normale whey met maar 73% eiwit.

Inprincipe maakt het niet zoveel uit maar heb je genoeg te besteden kun je altijd denken aan isolaat of hydro die is kwalitatief ook wat zuiverder.

Comment

Acne op whey? Vrijwel altijd concentraat.

Neem een isolaat of een hydrolisaat whey en je zal er geen tot heel weinig last van hebben...

Comment

Bij carbomix denk ik niet echt aan whey.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Bij carbomix denk ik niet echt aan whey.
                        Precies, meer een weightgainer.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

het is geen acné, het is gewoon een beetje uitslag.
                          maar mss komt het helemaal niet door die whey of melk maar door me te veel te wassen ofzo dat mijn huid er niet goed tegenkan.. das ook een mogelijkheid?

Comment

Als je vermoedt dat het aan de melk ligt, waarom knikker je de melk er dan niet gewoon weer uit?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

haha dacht ik ook al aan mrja..

is het geen allergische reactie ofzo ergens voor?? en zijn het echt puistjes? of rooie vlekjes die weer weg trekken of wat moet ik me voorstellen?
                              Anders gewoon weer mixen met water

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X