Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmm ik merk bij de Mito anders wel dat ik een wat verminderd hongergevoel heb en ik krijg het er altijd enorm warm van. Ik neem wel altijd een cafeïne tab erbij bij het innemen van de Mito.
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• ik heb me mito potje bijna leeg nu heb ik fast diet cla en transform gekocht van body en fitshop kan ik daar nu meteen mee beginnen of moet ik eerst een week helemaal zonder ofzo??of kan je gewoon nu door gaan met deze fatburners

Comment

• Wil je 2 fatburners na elkaar gaan gebruiken? Lijkt mij persoonlijk niet zo'n strak idee.. beter even je lichaam weer tot rust laten komen een week of 3 en traditioneel cutten en daarna weer een fatburner ofzo.. staat ook op al die potten aangegeven.. niet langer dan 30 dagen.. blablabla.. Ik denk dat ook als je een andere fatburner pakt dat opgaat..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Ik zie het probleem niet. Hou wel rekening met de gewenning aan de werkzame stof.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• In verband met gewenning zou ik even rust houden.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• na 6 weken gister gestopt met de stackers. Nu verstandig om mn voeding zo'n 100 kcal omlaag te gooien, aangezien ik in de cut zit.

verder trouwens ook al beide dagen last van kopfpijn
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Ik ben van plan het volgende te kopen:
                Slank & Fit Pakket

Is hier ervaring mee?

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
                  na 6 weken gister gestopt met de stackers. Nu verstandig om mn voeding zo'n 100 kcal omlaag te gooien, aangezien ik in de cut zit.

verder trouwens ook al beide dagen last van kopfpijn
                  komt door het afkicken van de caffeine denk ik.

@ JX: Wat zit er in dat weightloss? Verder ben ik zelf geen fan van die stacker. Slap aftreksel imo

Comment

• Bump......

Als je deze maand een fatburner hebt gebruikt (mitotropin) kun je na je mito dan gewoon verder met een andere fatburber? (lipo6) of kun je dan beter ff rustig aan doen en bijv: groene thee + CLA + l-carnitine tatraat nemen.

Ik weet dat je lichaam na de aanbolen dosis en aanbevolen dagen op een gegeven moment een beetje gaat wennen aan de stoffen maar komt de gezonheid hierdoor in gevaar?

Edit: en kun je van mito een vette huidkrijgen? Nooit van gehoord maar na 4 dagen mito krijg ik een redelijk. Vette huid.
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ik adviseerde mijn klanten altijd;
                      6 dagen gebruiken en 1 dag niet, dat gedurende 4 weken en dan 1 tot 2 weken niet te gebruiken en dan weer door gaan.
                      Dan krijg je ook geen last van gewenningverschijnselen of verslavingsverschijnselen.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Zes op, een af gaat mijns inziens geen zak doen tegen gewenning. Tolerantie bouw je niet op of af binnen een dag voor cafeïne of efedrine. Cyclen vind ik zeker een goed idee, maar zou dan twee op, twee af doen. Vier weken kan hoor, maar dan heb je gegarandeerd flink aan de stok met de wet van verminderde meeropbrengst door de opgebouwde tolerantie.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Zes op, een af gaat mijns inziens geen zak doen tegen gewenning. Tolerantie bouw je niet op of af binnen een dag voor cafeïne of efedrine. Cyclen vind ik zeker een goed idee, maar zou dan twee op, twee af doen. Vier weken kan hoor, maar dan heb je gegarandeerd flink aan de stok met de wet van verminderde meeropbrengst door de opgebouwde tolerantie.
                          Even nog een vraag over dat cyclen. Wanneer je met caffeine bv 2 weken off gaat, kan 1 of 2 tassen koffie dan nog of is het aangewezen om cold turkey met alles te stoppen?
                          @ ketIF

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                            Bump......

Als je deze maand een fatburner hebt gebruikt (mitotropin) kun je na je mito dan gewoon verder met een andere fatburber? (lipo6) of kun je dan beter ff rustig aan doen en bijv: groene thee + CLA + l-carnitine tatraat nemen.

Ik weet dat je lichaam na de aanbolen dosis en aanbevolen dagen op een gegeven moment een beetje gaat wennen aan de stoffen maar komt de gezonheid hierdoor in gevaar?

Edit: en kun je van mito een vette huidkrijgen? Nooit van gehoord maar na 4 dagen mito krijg ik een redelijk. Vette huid.

Ik krijg ook een iets vettere huid.. volgens mij van de Mito..

Ben bijna klaar met de Mito en ik ben van 16,5% naar 12,3 gegaan met naar mijn idee niet al te veel spierverlies.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Zes op, een af gaat mijns inziens geen zak doen tegen gewenning. Tolerantie bouw je niet op of af binnen een dag voor cafeïne of efedrine. Cyclen vind ik zeker een goed idee, maar zou dan twee op, twee af doen. Vier weken kan hoor, maar dan heb je gegarandeerd flink aan de stok met de wet van verminderde meeropbrengst door de opgebouwde tolerantie.
                              De 6 op 1 af is dan ook niet echt voor de gewenning, maar een dagje lekker rust en herstel voor je systeem, er zaten bij mij nog wat andere en betere middelen in de stacker die een meerwaarde gaven.
                              Maar die stackers van mij waren geheel niet te vergelijken met de gangbare stackers. Met mijn stackers was je na stoppen gewoon topfit, de reboudn kwam niet heftig en duurde lang voordat je er iest van merkte. Met de gemiddelde stacker was je na stoppen een wrak.

Het cyclen is wel meer vanwege de gewenning en verslavingverschijnselen. Er raakten toch immers mensen verslaafd aan die spullen.
                              Het advies destijds had ik gemaakt in de nadagen van de legale status van de ECA stackers, vandaar de extreme voorzichtigheid in de gebruiksvoorschriften. Ik moest de juiste dosis zelfs al verdelen over 2 caps, die wetgeving was gewoon shit destijds.

Cyclen kan gewoon 4 op 1 of 2 af, is geen probleem, het geeft geen verhoogde meerwaarde, maar is puur vanwege verminderen van gewenning en de herstart is daarna gewoon weer optimaal.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                                Ik krijg ook een iets vettere huid.. volgens mij van de Mito..

Ben bijna klaar met de Mito en ik ben van 16,5% naar 12,3 gegaan met naar mijn idee niet al te veel spierverlies.
                                nice!!!!

nu hopen dat ik ook zulke goeie resultaten behaal.

edit: wat is je gewicht nu?
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X